středa 10. května 2017

Červená karkulka od Urban Decay




Jestli by novodobá Červená Karkulka měla mít v košíčku kromě vína (samozřejmě pro babičku) a bábovky ještě něco, pak je to právě VICE LIQUID LIPSTICK v odstínu CRIMSON - v úžasně syté červené barvě, která s přehledem nahradí i Karkulčinu karkulku :). 

Tekuté rtěnky z této kolekce od Urban Decay jsou na trhu už nějakou chvilku, takže jste si jich už určitě mohly všimnou ve všech tester barech této značky. 
Jsou k dostání celkem v 30 barvičkách za sympatických 580 Kč.

A jestli se investice do nich opravdu vyplatí? 
Rozhodně ano. A to nejen pro Karkulku. 
Rtěnka po nanesení ke rtům neskutečně přilne a drží. Drží tak, že přežije setkání s vlkem, popíjení vína, i pojídání bábovky. 
Navíc nevytváří žádnou silnou vrstvu barvy, která by se po čase vypařila nebo nepravidelně stírala, tak jak se to děje u většiny pigmentovaných produktů na rty, nebo rty nepříjemně vysušovala. 

Po "zaschnutí" nenechává ani otisky rtů na skleničkách (takže vás vlk nemá šanci vystopovat :)). 
Za mě má tahle kolekce rozhodně zelenou a červená nebude posledním kouskem, který mi bude dělat parádu v kosmetické taštičce. 
























Pro dokonalý vzhled doporučuji použít konturovací tužku v barvě rtěnky. Já bohužel ke "Karkulkově červené" žádnou vhodnou doma nenašla.

24 komentářů:

  1. Nádherný odstín a moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je ale nádherná červená barvička. Sluší ti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna farba. Každá žena by mala mať červený rúž :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherná barvička. :) Na podzim bude krásná a tobě moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nejen na podzim, hodí se skvěle i na společenské události, nebo na párty :).

      Vymazat
  5. Červené rúže mám veľmi rada, tento je zaujímavý. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky napsaný článek :) Já jsem teda na tyhle rtěnky četla už i negativní reakce, ale jsem ráda, že jsi spokojená a moc ti sluší :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale je to vážně otázka preferencí, každému sedí něco jiného. Je fakt, že když matná rtěnka "zaschne" tak nemusí být všem příjemná, ale já ji mám z dosud vyzkoušených matných rtěnek rozhodně nejraději.

      Vymazat
  7. To je přímo nádherný odstín! :) Škoda, že já takové červené odstíny neumím nosit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míši, je ale určitě plno jiných, které ti budou moc slušet.

      Vymazat
  8. krásny odtieň ! :) v poslednej dobe nemám dosť červenej! na oblečení , na rúžoch, úplne to milujem!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi červená poslední dobou mnohem bližší.

      Vymazat
  9. och ja milujem červené rúže, parádne vyzerá a veľmi ti svedčí :)
    Drew's beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Právě tahle řada mě od UD zaujala asi nejvíc :) ♥ Všechny ty odstíny, bože! Kéž bych mohla jít a koupit je všechny :D Moc ti sluší ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasné, že? Taky jsem se do nich zamilovala ! :)

      Vymazat
  11. no tak tento je nádherný! :) určite ho nos často :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten vyzerá naozaj famózne. Za mňa BIG LIKE. Tá farba je proste božská :)

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, jen k ní teď shání vhodnou tužku.....a to je docela oříšek :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...