pátek 12. května 2017

List přání krát 3



Ať je to jak je to, tak mi přijde že s každoročním příchodem jara vytvářím jedny a tytéž listy přání. Dobře, malinko se mění, ale přijde mi že každoročně sháním podobné věci jako například nový parfém, koženou bundičku a dobrou pleťovou kosmetiku. Naštěstí díky podrobnému loňskému průzkumu trhu mám letos jasno !

WISHLIST jsem si rozdělila do 3 kategorií: 
1. kosmetický wishlist
2. fashion wishlist
3. interiérový wishlist

1. 


Pro letošní rok se na mém listu přání objevil nový parfém od Chloé - Love Story. Proč? Přijde mi jiný než klasický slaďárny nebo kořenky....něco mezi....a to mám ráda :).

Další je červená tužka na rty, protože k nové tekuté rtěnce UD ji prostě potřebuji. 

Třetí místo, a velmi důležité zabírá pleťová kosmetika INSTITUT ESTHEDERM, protože jakmile tuhle kosmetiku zkusíte, pak už jinou nebudete chtít. Vážně ! Jen je trošku dražší....KLIK. 

Tekutá rtěnka VICE liquid lipstick je mou favoritkou, a nutně potřebuji její další odstíny, proto je na mém wishlistu také. 

S příchodem léta (pokud se ho letos dočkáme), je potřeba doplnit zásoby opalovací kosmetiky. Zvláště tedy u mě. Letošním favoritem jsou opalovací oleje od La Roche-Posay. Znáte? 

MEDAVITA. Vlasová kosmetika, kterou jsem vyzkoušela díky jedné ze spoluprací, a která si mě získala. Je dostupná jen na webu, nebo v salónech. Nicméně jejich oranžovou řadu mám letos opet v hledáčku ! KLIK

2. 


Druhá část listu přání nepatří ničemu jinému než obnově šatníku. Už léta sháním hezkou, černou koženou bundu....a stále ji nemám, a dokud ji nenajdu bude mi tu viset jako kostlivec ve skříni :). 

S černou kabelkou je to podobné....letošní favoritku vidíte na obrázku, tak uvidíme jestli její prvenství nakonec nějaká jiná kabelka nepředběhne :). 

A tenisky? Těch přece není nikdy dost !


3. 


Třetí částí wishlistu (tak trochu netradiční) patří interiéru. Který teď aktuálně ladím k naprosté dokonaosti. Než budu uplně hotová tak ještě nějakou dobu potrvá. Nicméně aktuálně hledám doknalé obrazy - favority mám na webu pixers.cz, koberce které mě zaujaly v Asku a taburetky....které se mi asi nejvíc líbí na bonami.cz.

Až budu hotová ráda se s vámi podělím o výsledek ! Snad to bude brzy :).  



6 komentářů:

  1. Ten módní wishlist je parádní, hrozně se mi líbí kožená bunda, tenisky i ty šperky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsou mé tipy po hodinách strávených na e-shopech :).

      Vymazat
  2. Super wishlisty! Ty obrauy na pixers jsou top!

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně super módní wishlist! Krásná bundička i kabela..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...