neděle 21. května 2017

Pleťový olej od Avonu


Na pleťový olej z řady Nutraeffects se už v blogosféře napsalo spousta recenzí. Především tedy těch pozitivních, a tak mi to nedalo a rozhodla jsem se "zázrak" v lahvičce, který se dá pořídít za cca 230 Kč také vyzkoušet.

Jeho velkým benefitem je samozřejmě cena a pak také složení, které přímo láká k vyzkoušení díky 5 zázračným olejům, které obsahuje, a to:

1. Babasový olej - pro tvorbu kolagenu
2. Marakujový olej - pro tvorbu elastinu
3. Marulový olej - pro zklidnění
4. Olej ze zelené kávy - pro hydrataci
5. Lněný olej - pro posílení bariéry pleti


Kromě zázračných olejů obsahuje olejíček vitamin E, který dbá o zajištění mladistvého vzhledu pleti.

Že to zní jako produkt, který prostě musíte mít?

Souhlasím. Nicméně po pár týdnech používání už jsem z něj tak unešená nebyla.

Osobně se mi olej poměrně dlouhou dobu na pleti vstřebával a ačkoliv mám s pleťovými oleji jiných značek jen ty nejlepší zkušenosti (například s pleťovým olejem od Kiehl's nebo Biothermu) s tím avoňáckým jsme si uplně nesedli. 

Pleť se mi po něm mnohem více mastila a žádný efekt jsem ani po několika týdenním používání neviděla. Naopak po vysazení jsem cítila, jak se mi pleť znovu vrací do lepší kondice. 

A to jsem jej používala pouze večer na vyčistěnou pleť, a jen ve skutečně malém množství (asi 2 kapky). 

Nu co, není každý den posvícení. Oleje tím ale rozhodně nezavrhuji, jen budu dál pátrat po grálu, který bude skutečně stát za každou investovanou korunu :). 

A co vy tenhle olej, zkoušely jste, láká vás k otestování? 



e-shop

9 komentářů:

  1. V katalógu som ho obdivovala, no ako poznám Avon, máloktorý zo "zázračných" produktov je ozaj zázračný :D Napríklad rúže a parfumy majú dokonalé, ale do pleťovky by som nešla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit, ale každá značka má své TOP produkty, a pak produkty které ti buď sednou, nebo nesednou :).

      Vymazat
  2. Wow vyzerá naozaj skvele, je supet ze sa sklada až z piatich olejov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento olej jsem nezkoušela, ale když už pleťový olej, tak asi čistě přírodní. Nejvíce jsem spokojená s arganovým olejem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arganový mám doma také, pro případ nouze. Miluju jak voní :).

      Vymazat
  4. Tenhle olej jsem nezkoušela , já používám na večer Arganový a jsem s ním velmi spokojená, mě se pleť nemastí, jsem spíš sušenka .

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobré vedieť, že Avon má aj takéto pleťové oleje, no až tak by som im neverila. Pri olejoch sa skôr spolieham na prírodné značky, mala som Saloos a teraz používam Alverde.

    OdpovědětVymazat
  6. Mala som vzorku oleja a bola celkom fajn, len mne tie mastné prípravky na tvári nevyhovujú.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...