neděle 7. května 2017

Essence slaví 15 !


O tom, že Essence slaví 15 let už jste možná četli na ostatních blozích. Ale jen u mě na blogu si můžete zasoutěžit rovnou o 5 kosmetických balíčků. Každý z nich je plný úžasných novinek (přesněji řečeno 19 -ti produkty značky Essence). 

Co pro výhru musíte udělat? 

- zveřejnit na svém IG profilu fotografii s párty líčením, které vás nejvíc baví
- k fotce přidat hashtag #essenceslavi15 a označit můj IG účet na fotce
- to vše zvládnout do 15. května
- držet si pěsti



Já se budu moc těšit na vaše fotografie (ať už to bude přímo líčení vaše, nebo to, které vás inspiruje). Do začátku přidávám jeden návrh na líčení s rybízovým leskem na rty a kombinací mono stínů. 
A věřte mi, soutěžit o tyhle produkty vážně stojí za to.

Zvláště o ty, které jsou mé oblíbené, recenzi na ně najdete ZDE







14 komentářů:

  1. Skvělý nápad, určitě se taky zapojím a něco vytvořím ♥ Tobě líčení moc sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení vytvořené, ale nechce se mi načíst tvůj instagram. :/
    Jinak tvoje líčení ti vyloženě sedí! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko už to jde, byla tam chybka :). Moc děkuji za upozornění :).

      Vymazat
  3. Krásná soutěž a zajímavé ceny od Essence :) Škoda jen, že se skoro vůbec nelíčím :D Kdyby to mohly být i nehty, to by byla jiná!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja pouzivam jedine make up a dalsi produkty od Essence mam tuto znacku nejradeji :) A jaky mas Instagram prosim at vim jak te mam oznacit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tei můj INsta je buď nahoře v záložkách nebo hledej @lenacerge

      Vymazat
  5. Líčení se Ti povedlo, s tím leskem vypadáš úchvatně :) já už jsem se do soutěže zapojila, to se mi zrovna hodilo, když jsem se nalíčila na oslavu kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla bych se zeptat,kdy bude vyhlášení soutěže a popřípadě kde výsledky najdu? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj A, dnes uzavírám. Psalo mi pár čtenářek že nestíhají, že ještě pošlou fotečku. Nicméně to už končí. Jdu vybírat favoritky ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...