neděle 14. května 2017

#PURECLAYMASKY


O tom, že letošní rok patří zejména "maskovým" novinkám jsem vám psala už v minulém článku KLIK, ovšem dnes mám pro vás recenzi hned na 3 další.
Všechny jsou z dílny L'oréal Paris a kromě toho je všechny spojuje jejich hlavní složka, kterou je jíl.

A přesto, že toho mají tolik společného, každá je jiná.

Obsahují totiž v různých poměrech různé jíly, které mají za úkol pleť vyčistit a dodat ji svěží, matný vzhled.

KAOLIN - odstraňuje nečistoty a přebytečný maz
MONTMORILLONIT - obsahuje minerály díky kterým absorbuje nečistoty a brání vzniku drobných zánětů
MAROCKÝ JÍL - je skvělý pro rozjasnění pleti



A konečně k maskám.

První z nich, a zároveň moje nejoblíbenější je DETOX MASK. Černá maska z třetice, která pro mě rozhodně není černou ovcí, ba naopak. Kromě jílu obsahuje i aktivní uhlí pro detox pleti a pro moji pleť je ze všech 3 nejideálnější.
Jedinou ze všech tří si ji můžu nanášet na celý obličej. V t-zóně vyčistí póry a přitom mi pleť nepodráždí a zbytek pleti hezky rozjasní.  Navíc po nanesení není moje pleť podrážděná ani začervenalá.


Druhá z třetice je oranžová (nebo červená?) maska GLOW MASK, která v sobě obsahuje mikročástečky.
Díky tomu maska plní i funkci peelingu. Ze všech 3 masek je to ta, která pleť nejméně vysušuje, takže je vhodná i jako očista pro sušší tipy pleti. Nicméně co mě na masce trochu vadí jsou částečky, které jsou ostřejší než bych si představovala. A ač nejsem žádná cíťa trošku mi to pleť dráždí, což mi při použití masky a navození relaxu není uplně příjemné.


Třetí, a poslední maska PURITY MASK, je ze všech tří ta nejvíc čistící, díky tomu se hodí pro skutečně mastnou pleť.
Obsahuje výtažek z eukalyptu a díky tomu umí dost dobře čistit, ale na citlivější pleť nebo na sušších místech, mi pleť vysušila až moc. Proto ji používám aktuálně pouze a výhradně na T-zónu.

Doporučená doba působení u všech masek je 5-10 minut, a tuhle dobu (zejména u zelenáče) vám doporučuji nepřetáhnout :). 



Každá z masek vyjde na 299 Kč a dle výrobce by její obsah měl vyjít průměrně na 10 použití. Nicméně masky můžete libovolně kombinovat a nanášet je pouze na část obličeje, díky tomu ji můžete mít doma mnohem déle.
Jen pozor na uskladnění ! Díky balení v kelímku se vám může stát, že maska začne po čase "okorávat na povrchu". Nicméně na to mám dobrou, a ozkoušenou vychytávku. Stačí když budete masky skladovat v šuplíku dnem vzhůru. Díky tomu zamezíte jakémukoliv přísunu vzduchu a maska díky otmu vydrží po prvním otevření mnohem déle bez nepříjemného "okorávání". 

14 komentářů:

  1. Tyto masky vypadají skvěle, ještě jsem je nezkoušela, ale nejvíce mě zaujala černá a zelená maska. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe z těch dvou doporučuji černou! :) Zelená je na hodně mastnou a aknózní pleť.

      Vymazat
  2. Tieto masky stále v odchode okukujem. Všetci ich už skúšali a chem sa aj ja pridať ale neviem si vybrať ktorú. Pravdepodobne by som skúsila tú čiernu najskôr. Super recenzia:)
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, černá je za mě "must have" k vyzkoušení ! :)

      Vymazat
  3. Já jsem spokojená s tou černou. Ostatní jsem nezkoušela a ani mě nelákají :-) přítel je na ní závislý a pořád mi na ni chodí, takže budu asi brzy kupovat novou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jé tak to že zdravím, sdílím jeho nadšení :).

      Vymazat
  4. Masky som ešte neskúšala, ale počula som o nich už veľa dobrého, takže možno si ich pri najbližšej návšteve drogérie zaobstarám!

    www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě běž do nich. Jsou fajn hlavně díky opakovatelně zavíratelnému obalu, takže můžeš masku nanášet jen tam, kam potřebuješ a ne nutně na celý obličej :).

      Vymazat
  5. Ja už dlhšiu dobu uvažujem nad tou čiernou.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. pekne si sa zamaskovala :) mňa oslovila zelená alebo čierna :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...