úterý 30. května 2017

Summer "must have"


Jedno z nejkrásnějších ročních období je pomalu tady (alespoň tedy pro mě). A abych si jej mohla pořádně užít, potřebovala jsem k tomu pár maličkostí, o které se s vámi podělím. 

Jako první a nejdůležitější beru ochranu proti sluníčku. Ano, už i na jaře je třeba. Věřte mi, vím o tom své. (Letos jsem se stihla už i spálit, nejsem dokonalá a občas i já tu sluneční ochranu trošku podcením). 

Proto jsem si hned pořídila kompletní výbavu na ochranu proti sluníčku od La Roche-Posay. Opalovací olej ANTHELIOS XL s SPF 50 je voděodolný a vhodný i na citlivou pokožku. 
Navíc se po nanesení rychle vstřebá a na pokožce nenechá mastný film. Za mě je to super produkt, na který jsem narazila díky kamarádce a vyhodnotila jej jako mnohem lepší variantu než opalovací mléka :). 

Stejně důležitý je i pleťový krém, na ochranu proti sluníčku. Já si oblíbila ANTHELIOS XL
SPF 50+ TÓNOVANÝ ZMATŇUJÍCÍ GEL-KRÉM PROTI LESKU PLETI. Tak zní tedy jeho oficiální název. Já ho pracovně nazývám sluníčkový make-up. Krém je totiž pigmentovaný, takže když mám v létě volný den (nebo na dovči) používám jej místo denního krému i místo make-upu :).
Navíc, díky jeho složení, pleť vůbec nemastí ba naopak.

Další produkt, který nemůže ve výbavě chybět je sprej SEROZINC. Je ideální klidně místo termální vody a po opalování na zklidnění pokožky. Více o něm ZDE

Znáte CICAPLAST balzám B5? Ne? Ale to je škoda! Je ideální na podrážděnou pokožku, a to jak vysušením, sluníčkem, nebo tetováním. Urychluje její hojení a má zklidňující účinky. 




A pokud to léto letos nebude vycházet podle představ, bude potřeba to opálení trošku přikrmit. Já si už v loňském roce oblíbila tenhle samoopalovací krém od Dove. Je v každé drogerii, a za rozumnou cenu, tak je určitě omrkněte :). 


Že přímo miluji suché šampony od Batiste už víte, tak teď vám chci říct, že mají další nové 4 kousky. Já dostala k vyzkoušení Party a Rose Gold kousek, které mají tak krásné obaly, že si je snad i po vypotřebování nechám vystavené doma na poličce :). 


Léto bez barevných vlasů? Letos nemožné. Barvené prameny jsou největším trendem, a já už se teď nemůžu dočkat, až vyzkouším tyhle dva krasavce v akci. Plánuji s nimi vytvořit jemný ombré efekt.  A nebojte, o výsledek s vámi podělím. :)



Jaké jsou vaše produkty, které vám letos nesmí chybět ve výbavě?
A co opalovací kosmetika? Také jste si tak oblíbili La Roche -Posay jako já? 

12 komentářů:

  1. Jsem zvědavá na ty barvy na vlasy, co s nimi vytvoříš a suché šampony od Batiste mám taky moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na coloristu si brúsim zuby už dlhšie a na Batistu nedám dopustiť!!

    www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala si pekné veci, to Dove mlieko som mala aj ja a ten efekt opálenia je veľmi pekný. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla loni moc spokojená ! :) Děkujiii ! :)

      Vymazat
  4. Ten opaľovací olej je perfektný, je suchý, pokožku vôbec nemastí a dobre sa rozotiera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný já ho poprvé zkusila loni na doporučneí od kamarádky, a od té doby to je opalovací favorit.

      Vymazat
  5. ooo,tak na Colorista som veľmi zvedavá ! :) tiež som ich chcela skúsiť ale nejak mi nesadli tie farby na moje hnedé vlasy
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hnědé jsou právě taky super, nemusí to nosit přece jen blondýny ne? :)

      Vymazat
  6. Tónovaný LRP Anthelios je super! Výborně zmatňuje, na léto ideál místo make-upu!��

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...