čtvrtek 27. dubna 2017

Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů


Poslední půlrok, co se novinek týká, patří především obličejovým maskám. Proto jsem jich za poslední dobu vyzkoušela opravdu hodně.


Ovšem jen jedna z nich odchází jako absolutní vítěz se všemi body, které ji mohou být uděleny, a to Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque.

Maska s příjemně gelovou konzistenci vás zaujme hned na první pohled. Jednak se díky žluté barvě v obchůdcích vyjímá a přímo na vás volá a když si vás přivolá, zaháčkuje si vás tak příjemnou vůní a dokonalou konzistencí, že bez ní zkrátka nemůžete odejít.

Taky že jsem neodešla. A doma ji začala testovat s nadšením sobě vlastním.



Už po první aplikaci jsem cítila, že je pleť mnohem hydratovanější. Krém, který se mi normálně do pleti vcucne během chvičky se vstřebával mnohem déle. Po dalších použití jsem měla pocit, že je pleť mnohem více svěží. Navíc maska bude ideálním společníkem po prvním slunění, protože kromě hydratace umí měsíček lékařský, který je v masce obsažen ve velkém množství spolu s aloe, pleť zklidnit a působí protizánětlivě. 




Doporučená doba působení masky jsou 3 minuty, ale já ji můžu mít na sobě klidně mnohem déle. Líbí se mi jak svěže voní, pleť nijak nedráždí a klidně si ji můžete nanést i ráno pro fresh vzhled pleti a pořádnou dávku hydratace :).




Za mě je tohle rozhodně "must have" produkt na nadcházející sezónu. A to jako fakt !

7 komentářů:

  1. O tejto maske som počula tiež len v superlatívoch, ale u nás na Slovenku si myslím tak jednoducho dostupná nie je a priznám sa že nerada nakupujem cez internet ale tak možno by som to nejak prežila ak by za to stála.
    ‭‭MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAk jestli si něco necht poslat od nás k vám, pak tenhle "zázrak" protože za to 100% stojí ! :)

      Vymazat
    2. Už brzy bude Kiehl's i na Slovensku, takže nákupy budou zas o něco jednodušší ��

      Vymazat
  2. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ani nevíš jak mě takové komentáře potěší ! <3

      Vymazat
  3. Ďakujem za tip. Miluje masky takže túto si určite obstarám.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :), za vyzkoušení vážně stojí ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...