středa 3. května 2017

Boj proti ranní rutině

Po změně času (se kterou se každoročně vyrovnávám klidně i několik týdnů) pravidelně zkracuji ranní rutinu a začínám ji pěkně flákat. Letos jsem ovšem šla do sebe a zkusila pár věcí naopak.



  • ráno si přivstat (i když to občas pěkně bolí)
  • místo kávy se jako první napít vlažné vody s Inca Collagenem a detoxikovat (a to i ledviny ;))
  • pořádně vyčistit pleť (ideálně micelární vodou, která nedráždí)- KLIK 
  • nanést na 5 minut hydratační masku (Kiehls - miluju ji, vážně stojí za to) KLIK
  • připravit si snídani (nebo ji mít alespoň vymyšlenou a nespokojit se pouze s lupínky)
  • zapsat si všechny denní povinnosti do diáře (člověk má totiž večer hned lepší pocit, když vidíš odškrtaná políčka)
  • každý den použít jeden produkt v líčení jinak (boj proti mé líčící rutinně, která se stává už téměř nezvladatelnou)




Co vám budu povídat, někdy se mi daří, jindy vůbec. Každopádně se bez boje nevzdávám....jen kdyby ty změny času nebyly...

PS.: a jaká bývají ta vaše rána ;)





11 komentářů:

  1. veľmi dobrý nápad na článok :) páči sa mi, že je originálny a ešte som takéto niečo nečítala :)
    tiež sa snažím nelíčiť sa stále rovnako, a chce to naozaj veľa presvedčenia, že "nie, dnes si nedám ten istý rúž a linky!" :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem moc ráda ! Jo to je rozhodně potřeba :-D.

      Vymazat
  2. Obdivuji všechny, co dokážou přivstat, aby se stihly nalíčit. Já se kolikrát dolíčila až ve škole. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to se mi taky čas od času stává :), ale poslední dobou s tím zvládat úspěšně bojovat !

      Vymazat
  3. Ja mam vacsinou rana v pohode, pretoze zacinam vacsinu pracu az od obeda. Takze sa stihnem v pohode pomaly naranajkovat, dat si kavu, nalicit sa a potom uz len stresujem co vsetko nestiham :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty klidná rána ti závidím, ty já tedy moc nemám.....ale zase mám práci brzy za sebou ;).

      Vymazat
  4. Moje rána jsou zajímavá, a hodně se liší ráno když mám volno a ráno když jdu do školy. Ve všední dny vstávám ve čtvrt na šest, to musím i kdybych nechtěla, protože jsem zvyklá se nalíčit (jinak se necítím dobře), a dát si právě tu pořádnou snídani :) Bez kávy se mé ráno neobejde, ale vždycky první vypiju sklenici vody :) Když mám volno, tak se snažím si přispat. Pak si opět v klidu dám snídani, a zbytek záleží podle toho, jak mám den naplánovaný :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O čtvrt na šest ! Wow, tak to před tebou smekám ! To je hodně odvážný čas :). Také se cítím líp nalíčená, ale jsou dny je mi to asi jedno...a dny volna, kdy si můžu den rozplánovat podle sebe miluju ! :) Těch by klidně mohlo být víc než jen 2 v týdnu :).

      Vymazat
  5. Držím palce, aby ti to takto ostalo. Ja som si tiež dala nejaké nové priority, avšak to ranné vstávanie, ách :D ✿

    * Spring Zaful Haul *
    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek... v mém případě bohužel nereálný. Já jsem ráda, že do sebe ráno stihnu nalejt hektolitr kafe a razím na přednášku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...