úterý 12. dubna 2016

Žehlení vlasů? Jedině šetrně !



Jestli něco řeším prakticky už od devítky, tak jsou mé nepravidelně a nekontrolovatelně se vlnící vlasy ! 
Vážně !
Proto jsem si svou první žehličku koupila už v 15-ti a doufala, že to bude záchrana a že budu mít vlasy rovné jako z reklamy na šampon....bohužel realita bylo trošku jiná. Ovšem ten 5-ti minutový pocit rovných vlasů mi zrátka stál za dennodenní půlhodinové žehlení, díky kterému se mi vlasy zkrátily na pár let na délku po ramena.....dalo jim to docela zabrat....Naštěstí dnes už jsme se žehličkou na vlasy mnohem větší kamarádky....a taky - po letech praxe vím, co mím vlasům svědčí a co ne. 

Nekontrolovatelné lokny trošku pominuly a já si už nemusím vlasy žehlit každé ráno víc jak 10 minut. 
A když už, tak je chránit thermo-produkty na vlasy aby se mi zbytečně moc nelámaly konečky. 
Mezi mé nejoblíbenější po několik let patřil Thermo-Repair (CLICK), který pro jistotu Lóreal Professionnel nahradil produktem, který mě tolik neoslovil, a tak pokračuji v životním bádání za svým ideálem. 

Zatím vede hedvábný olej v krému z řad produktů Elséve (CLICK), který nejen že mi krásně voní, ale vlasy jsou po jeho použití zároveň i hydratované a krásně hladké a lesklé.



No a hledání ideální žehličky? To je také běh na dlouhou trať. 
Mým nejnovějším kouskem je Braun SATIN HAIR 7. 

V pořadí asi pátá adeptka na dokonalého parťáka na celý život, se pyšní, narozdíl od těch předchozích, funkcí IONTECH, díky které se vlasy při žehlení tolik nenámají, a po použití žehličky by měly být krásně lesklé. 
A musím říct že žehlení s ní je skutečně velmi komfortní, efektivní a prostě mě baví. 
Navíc si můžete jednoduše regulovat teplotu a díky plovoucím žehlicím deskám (jo přesně tak je nezývá výrobce  a při používání to jde skutečně cítit- CLICK) se mi vlasy při žehlení ani tolik netrhají ! 

Co mi ale u žehličky schází, a co by skutečně ocenila je cestovní obal, který chybí a nebo tlačítko pro "zavření" žehličky. 

Ovšem sama si jej tam nepřimontuji, takže se učím žít bez něj. I když s ním by to bylo mnohem pohodlnější :). 


A co vy a ideální žehlička na vlasy a produkty na ochranu při žehlení? Máte nějaký tip? Sem s ním ! :)

6 komentářů:

  1. Teda já žádnou ideální žehličku na vlasy zatím nesehnala, stejně tak produkt na ochranu. Jen určitě vím, že do syossu už nepůjdu :D A tak hledám dál :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. S kroutícími vlasy taky už nějaký ten pátek bojuji. Moje ideální žehlička je Remington. Má i to co té tvojí chybí - pouzdro a zamykání. Vlasy si žehlím už nějakých 15let a žádná kadeřnice mi to nechce věřit. Opravdu je mám nezničené a vliv na růst jsem taky nezaznamenala. Nastříkám ochranným sérem OSIS+ nebo Toni&Guy. To první je i lehce tužící. Vlasy mi vydrží rovné i celý týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Stačí mi trochu vlhka a moje vlasy jsou hned zkroucené. Nedávno jsem si ale objednávala žehličku od Rowenty a musím říct, že jsem s ní vážně spokojená. :) Vlasy mi drží rovné i ve vlhku. A je pravda, že u mě moc není poznat, že si vlasy každý den fénuji a žehlím. Pravidelně chodím na zastřihávání konečků a používám olej na vlasy a zatím se mi nijak neničí. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...