středa 6. dubna 2016

Inspirace z módních blogů aneb čím oživit jarní šatník a kde hledat








Každá nová sezóna s sebou přináší i tendence obměnit šatník, tedy alespoň u mě :).
Začíná to důsledným prozkoumáváním nových trendů, které většinou a nejčastěji omrkávám na modních blozích a instagramech. K těm nejoblíbenějším už po několik sezón patří Wendy a její Lookbook, Hello FASHION a samozřejmě Lovely Pepa.

K těm trendům, co mě letos nejvíc oslovily pak patří světlá sáčka, topy s volánem....vkusným volánem samozřejmě, vestičky a pastelové barvy ....samozřejmě :).

Ovšem za poslednich pár let čím dál raději investuji peníze do kousků, které budou in více sezón a lze je dobře kombinovat.

Mezi takové letos rozhodně patřila bílá košile, tenisky, sako....které stále ještě vybírám a samozřejmě perfektně padnoucí kalhoty, které jsou každou sézónu nedostatkovým zbožím ( o tom že zase letí zvonáče jste už asi slyšely :)).





A pak taky clutch, ve světlé barvě bez nevkusných destiček a střapců.

Bohužel dosavadní obhlížení nových kolekcí za mě bylo spíše zklamáním než návnadou k nákupům.
A to od Zary, Manga, Reserved přes Bershku, Stradivarius až po Pepe Jeans...a bohužel i další.

Tak se bohužel můj dosavadní nákup a obměna šatníku točila jenom kolem ponožek, spodního prádla a jednoduchých tílek.

A kalhot z pánského oddělení....vážně ! A padnou skvěle a navíc je mi ta nejmenší velikost úplně akorát, což mi ještě jako bonus zvedá sebevědomí ;).
Takže pokud máte rády občas volnější střih zaskočte si do Pull and Bear, který mě po delší době moc mile překvapil.










Takže pokud  jste na tom podobně jako já, berte to pozitivně, alespoň nebude vaše karta plakat a vy se zatím můžete soustředit třeba na doplňky, které mnohdy poslouží stejně dobře jako nový svetřík :).

já osobně na doplňky pak zásadně chodím jenom do I am (pro brňandy je ve Vaňkovce )....a nebo kde se co namane :).


Závěrem?
Pokud vás láká nějaký kousek, který je skutečně krásný, ale dražší nebojte se do něj (a do sebe) investovat. Jiný už tak dokonalý být nemusí, a není nic horšího, než hledat alternativy :).
A to ať už je to trench coat, boty nebo dokonalá kabelka. Zvlášť, když vám bude dělat radost víc než jednu sezónu :).
Zara








Mango


Mango


Můj outfit z Pull and Bear.....kalhoty z pánského oddělení a triko z dámského...ideální dvojka na lazy day ;). 



S přáním hodně úspěchů u nákupů a obměny šatníku vaše Lena !




4 komentáře:

  1. Veľmi pekný článok, krásne fotky a príjemne sa číta :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, akorát mi to připomnělo, že jsem dlouho nenakupovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď bude shopping fever, ideální doba na něco se slevou ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...