pondělí 25. dubna 2016

Shopping time









Po delší době se uplynulý týden nesl v duchu větších nákupů.
Můj šatník totiž v nedávné době prošel velkou očistou, a tak bylo potřeba jej znovu zásobit :).

Prvním z úlovků byly svetříky z Reserved, které jsem sehnala v mezi-sezónní slevě za 299 Kč...sice bylo potřeba z nich odstranit nevzhlednou šňůrku, která měla zřejmě původně sloužit jako ozdoba....ale po jejím odstranění jsem ze svetříků za dokonalou cenu nadšená !

V závěsu pak následovaly stříbrné tenisky, jejichž výběr jsem konzultovala snad s každým, koho jsem potkala. Nakonec se to ale vyplatilo, a tak do mého botníku přibyl malinko extravagantnější kousek.






Poslední věcí z nákupů, která byla nominována na objev týdne (a možná i měsíce) byla novinka z řady parfémů od Giorge Armani - AIR.
Voní přímo božsky ! Svěže nepříliš sladce a dokázala si mě získat hned napoprvé!
Zatím se dá sehnat jen ve vybraných parfumeriích, ale jestli budete mít příležitost musíte jej vyzkoušet! Věřím, že vás osloví minimálně stejně jako mě!
Navíc v parfumeriích Fann k nákupu jakéhokoliv parfému od této značky v minimální velikosti 50 ml dostanete dáreček v podobě miniaturky (20 ml) jejich ikonického parfému Aqua :).

Takže krásný start do nového pracovního týdne, a nezapomeňte se pak za ty pracovní nebo studijní výkony taky řádně odměnit :).



Vaše Lena

6 komentářů:

  1. Moc se mi libi svetriky :) Ja si ted dva kupovala v NY za krasnych 139kc :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Svetříky se mi líbí i ty tenisky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, s teniskami jsem byla trošku na vážkách....ale nakonec se mi moc líbí ! :)

      Vymazat
  3. Svetříky jsou fajn, ty se v šatníku neztratí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě...a tak mám ještě další dva a k tomu vystaráno :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...