čtvrtek 28. dubna 2016

Minerální kosmetika aneb za málo peněz hodně muziky



Není žádným tajemstvím, že dekorativní kosmetika s maximálním přírodním složením je pro pleť každé z nás tou nejvíce šetrnou a nejpřínosnější. Důvodem proč já tomuhle trendu ještě tak úplně nepropadla, byl fakt, že mi na přírodní kosmetice vždy trochu něco vadilo, nepříjemná vůně, nevzhledné obaly, slabá pigmentace nebo špatná konzistence.

Proto jsem ráda zůstávala u testování svých milovaných, voňavých a krásných oblíbenkyň.

Ovšem po prvním omrknutí minerální kosmetiky Annabelle Minerals jsem se rozhodla si rozšířit obzory a vyuzkoušet něco nového, čistě přírodního a navíc s minerální složkou.


Spojení péče a dekorativní kosmetiky je pro mě totiž to nejlákavější.

Na testování jsem si vybrala oční stíny, korektor, tvářenku, pudr a make-up.

Oční stíny jsem zkoušela jako první, a ihned po prvním použití jsem byla nadšená. Stíny jsou krásně pigmentované, hezky drží na víčku a nejsou ani výrazně prašné. Jen co se manipulace s nimi týká je to trošinku náročnější, a to z toho důvodu že jsou sypké....a s těmi je potřeba zkrátka obezřetnější manipulace, alespoň tedy v mém případě.

Jako další jsem testovala tvářenku, která mě stejně mile překvapila, a kterou vám mohu za sebe také jen a jen doporučit.


Do testování make-upu a korektoru se mi upřímně moc nechtělo.
Nakonec jsem ale, přes všechno váhání, šla do toho !
Korektor je vlhčí, má hutnější konzistenci ale jeho krytí je úžasné !

Na závěr make-up. Jeho krytí ani použití není takové jako u klasických tekutých make-upů a po několika pokusech jsem zůstala zastánkyní tekuté verze make-upu, alespoň tedy na chladnější období, ovšem umím si představit, že v létě si třeba sedneme líp.

Za mě je AM rozhodně značka, která stojí za vyzkoušení. Navíc mají v sortimentu, který si můžete prohlédnout ZDE také úžasné doplňkové produkty, jako jsou například štětce a obaly a vše za moc příjemné ceny.
Takže pokud hledáte něco co vám udělá radost za velmi příznivou cenu určitě Annabell minerals omrkněte, stojí to za to !
A to nejen proto, že mají v nabídce mimo super produktů i testovací sady a s výběrem odstínu vám velmi rádi poradí. 



z leva na fotce stíny Cinnamon, tvířenka korektor

platinum, smoky a cinnamon


5 komentářů:

  1. Tak o téhle značce slyším prvně... přecházím na přírodní kosmetiku a tohle mě hodně zaujalo =) Díky za tip... jn mzi námi, trošku kopírka everyday minerals ne? ty štětce jsou úplně stejný na pohled =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska být originální a ničemu se nepodobat jde ztuha :), ale AM se mi líbí víc :).

      Vymazat
  2. Osobně používám MU od Lily Lolo, tohle by ale mohla být dobrá alternativa. http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/search/label/Lily%20Lolo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...