pátek 8. dubna 2016

Stay strong my hair !





V období vánočních svátků přišlo téměř nepozorovaně na trh hned několik nových řad pro péči o vlasy. Jednou z nich byla právě řada z dílny Garnier Fructis s názvem Grow Stong. 
Řada se skládá tradičně z šamponu. kondicionéru, masky a nově také ze séra, které podporuje růst vlasů, posiluje je a brání v lámání. 

Sérum je určitě produkt, který mě z celé řady lákal nejvíc,a pokud bych jednotlivé produkty bodovala získalo by jich nejvíc. Má totiž velmi jednoduchou aplikaci, příjemně voní, a díky své lehké konzistenci vlasy nijak nezatěžuje a dokonce ani nedráždí.

Pro skutečný efekt si ale myslím, že bude jedno balení skutečně málo. Ovšem jako doplňkový produkt pro podporu růstu vlasů pro někoho, kdo by chtěl podpořit růst zdravých vlasů je produkt skvělou variantou, která nepřijde ani na moc draho. 

Ovšem další produkty z řady mě bohužel nijak nenadchly.....Šampon má krémové složení - ne čiré- takže se mi po jeho užití bohužel poměrně dost rychle mastily a plihly vlasy. 
Jediné, co mu zachránilo bodování byla příjemná ovocná vůně, která u řad Garnier Fructis nikdy nezklame. 

Maska gelovo-krémové konzistence, která by mě uspokojila spíše u kondicionéru byla produktem, který mě z celé řady bavil asi nejmíň. 
Hydratace za mě byla příliš malá, takže efektivnost jejího používání mě nijak kromě vůně nebavila. 

Kondicionér měl podobnou konzistenci jako maska, jenom za nižší cenu, proto bych jej nehodnotila tak přísně, každopádně ani jeden z posledních dvou produktů bych pro hydrataci moc nedoporučovala. 


Za mě má řada si krásnou vůni a lákavé obaly, ovšem co se pravidelného užívání týče není mojí favoritkou. 

Bohužel. 










7 komentářů:

  1. Me vetsina tech samponu "jenom" pekne voni :)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle řadu mám moc ráda. :) Celkově mám ráda moc šampóny od Garnier. :)
    Krásně vyfocené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no ono vážně každému to sedne jinak :). Já miluji spíš ty řady s čirými šampony.

      Vymazat
  3. Přemýšlím o séru. Moje vlasy nejsou moc zdravé a nevím, co pro ně udělat, neví to ani moje kadeřnice. Mám každý jinak dlouhý, jakože se třeba v půlce utrhne, teď mi začaly i tochu víc padat. Musím vyzkoušet nějakou účinnou péči. Díky za recenzi ❤

    GIRL OnLINE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani není zač, určitě je lepší to začít řešit dřív než později. Možná bych zkusila i nějaké vitamíny, těmi nikdy nic nepokazíš ;).

      Vymazat
  4. tak ty si to že ako krásne vyfotila! iba zíram :D btw na fotke vidím moju najobľúbenejšiu čoklit ever :o :o ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi moc děkuji, to jsem ráda že se líbí :). Taky je miluju ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...