pondělí 18. dubna 2016

Dermacol Devilash




Ještě jsem nestihla zrecenzovat poslední novinku z řad řasenek od Dermacol a už je na trhu další.
Každopádně řasenka Devilash byla rozhodně z těch, které se Dermacolu moc povedly.

Mimo nanášení prostřednictvím příjemného štětinového kartáčku, se kterým se moc hezky pracuje při líčení, má sytou černou barvu a z řas se nedrolí. Neobtiskuje se, a na mé poměry řasy ani moc neslepuje, byť to na mé porovnávací fotce moc nejde vidět. Nu což. Každopádně umí řasy krásně zvýraznit...sice o natočení moc nemůže být řeč, ale o prodloužení rozhodně ano!

Za mě je to určitě řasenka, kterou bych si pořídila znovu. 
Líčí totiž moc hezky i ve chvíli, kdy už ji doma máte nějakou tu chvilku otevřenou, což je za mě také rozhodně velké plus, a moc řasenek se tím pyšnit nemůže :). 






Krásné pondělí všem !

5 komentářů:

  1. stále nad touto řasenkou přemýšlím, jestli koupit nebo ne...ale jestli řasy moc nenatočí,tak zkusim asi jinou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nelíbí reklama té řasenky...Celkově Dermacol má špatnou propagaci...Prezentuje se podle mě spíše jako kosmetika pro starší....Podle mě by to měli pojmout úplně jinak, tak aby zaujali veškeré věkové skupiny....

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ji mám, dostala jsem ji od ségry k Vánocům a jsem s ní spokojená, jak mi řasy pěkně zahustí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nad tou řasenkou jsem taky přemýšlela. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...