čtvrtek 14. dubna 2016

Báze pod oční stíny Yves Rocher





Jednou z věcí, které jsem objevila právě díky blogování byla báze pod oční stíny. Ne že bych ji používala pravidelně každý den, ale na výraznější líčení je to značka ideál. Stíny díky ní hezky přilnou, drží ...jsou krásně výrazné a když je báze dobrá, tak ani nemají tendenci se "slívat" do vrásek. 

Báze pod oční stíny od Yves Rocher určitě patří, alespoň tedy za mě do lepší skupinky, ze které se báze pod oční stíny vyplatí vyzkoušet. 
Její používání je moc příjemné. Konzistence je zvláštně pudrovo-gelová s tělovým zabarvením a plní efekt, který má!
K pleti hezky přilne a stíny dí vydrží sytější a krásnější po celý večer. 

Takže až přístě navštívíte nějakterý z krásných obchůdku Yves Rocher nezapomeňte ji omrknout protože v nějaké akci se rozhodně vyplatí a pak mi dejte vědět jak jste s ní spokojené :). A klidně třeba i na Instagramu nebo Facebooku :). 




3 komentáře:

  1. Jako plus na bazi vidim pouze konzistenci, ta je prjemna, ale jinak na nic. Stiny s ni mi rozhodne nevydrzi dele a nejsou ani sytejsi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já bez báze stíny nenosím.. a moje oblíbená je poslední dobou od Avonu a bílá NYX

    OdpovědětVymazat
  3. Moja najlepšia báza bola zatiaľ tá najlacnejšia od Elfu. Za málo peňazí veľa muziky...doslovne :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...