pátek 1. dubna 2016

Na apríla na vážno !


1. dubna přesně před 5-ti lety, jsem udělala, něco, co jsem si myslela že nebude mít dlouhé trvání. Ale mýlila jsem.

Založením blogu jsem předčila nejen sama sebe, ale i všechny předsudky okolí...a jsem za to nesmírně šťastná.

I když jsem si v prvních článcích nebyla moc jistá, byly jste tu VY! Mí úžasní čtenáři, kteří jste mi dodávala odvahu a hlavně chuť psát !

Ale dost sentimentu, můj první článek vypadal asi nějak takhle....



No puntíky už nenosím....a fotit jsem se od tý doby taky moc nenaučila, ale co už člověk nadělá ;).

Zkrátka se toho hodně změnilo, včetně mě ;).

A měnit se bude dál, doufejme že k lepšímu.

Začnu tím, že se blogu velmi brzy změní doména, četnost příspěvků a trošičku i jeho zaměření.
Kosmetiku miluji dál, a moc, ale osobně mi přijde, že blogový svět je kosmetickými blogy tak přesycen, až mi to bere chuť o ní psát. Navíc nejsem ten typ, kteýr dokáže za měsíc spotřebovat 3 denní krémy, 3 noční a k tomu pět sér......A upřímně, dost dobře nechápu jak to někdo může zvládat ;).
Testování si vedu svým tempem a ne podle množství spoluprací.

Možná i proto tak dlouhá odmlka.

Všechno jsem to tak nějak vstřebávala ale byla na vážkách jak dál, a jestli vůbec,

Nakonec jsem zpět !

Za dobu odmlky, se toho docela dost událo. Oficiálně se oznámil vstup nové kosmetické značky na český trh, minerální kosmetika dostala díky Annabelle Minerals nový rozměr a já mám po sto letech konečně novou žehličku na vlasy, a taky barvu..... :).










Díky akci internetového magazínu http://www.jenzeny.cz/ jsem se mohla seznámit s Aničkou, další skvělou brněnskou blogerkou a ochutnat catering bistra Soul, který ode mě získal plný počet bodů !

Jo!  A abych nezapomněla nebojte, smutno vám po mě být nemusí, Instagramový účet neustále plní svůj pravidelný informační účel...někdy líp něž bych čekala, a facebookové stránky také rozhodně nebudu zanedbávat.
Takže jaru zdar, a v dalším článku na viděnou ;).



6 komentářů:

  1. Pět let je úžasný výkon! Gratuluju a do dalších let a rozhodnutí hodně síly, zdaru a štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem k výročiu! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc pěkné fotky :) jinak taky gratuluji k výročí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se líbí ;), ale vždycky je co zlepšovat ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...