sobota 30. dubna 2016

TOP 5 za duben



 


Duben se nesl ve znamení spousty skvělých objevů z řad kosmetických i fashion novinek. Proto jsem se rozhodla, že každý měsíc vyberu těch top 5 nejlepších, které mě nejvíce bavily. 

Do prvního dílu se dostalo klasické voňavé jablíčko od DKNY, ke kterému jsem se po dlouhé době zase vrátila, a které mě stále baví ! :)

Oční stíny od Annbelle Minerals, které si mě získaly na plné čáře, a to nejen díky výdrži a pigmentaci, ale také příznivé ceně a krásným obalům - více o nich TADY! :)

Jako další, tedy třetí, skoro-novinkou je pak krycí krém Dermablend od Vichy, který je rozhodně top "make-up" za poslední dobu, který jsem testovala  a určitě se o něm na blogu ještě dočtete v podrobnější recenzi. 
Krásně kryje, není ani hutný ani tekutý, má příjemnou konzistenci, pleť se mi po něm nemastí a bez problémů vydrží na pleti celý den. 
Za mě je to rozhodně HOT TOP !!!
Musíte jej vyzkoušet ! Já jsem z něj absolutně nadšená !

Jako čtvrtý produkt z top 5 je vyživující maska od Lóreal, která na drogérkové poměry má skvělou hydrataci, moc příjemnou vůni a vlasy jsou po jejím použití hebké a vyživené. Maska z řady Extraordinary Oil je rozhodně jedna z těch hutnějších, které si poradí i se suchými a roztřepenými konečky ! :)

A poslední věcí, která stojí za to je NYX butter glos, který má úžasnou pigmentaci a dokonalou fialkovou barvu ! Takže až se v pátek spustí NYX e-shop, snad tedy, tak si na tyhle butter glosy počíhejte ! Jsou skvělé ! 





Takže krásný víkend všem, a nezapomeňte si pořádně užít sluníčko ! :)

3 komentáře:

  1. Super clanek, znacka Annabelle Minerals me docela laka, hlavne mineralni makeupy :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanek, znacka Annabelle Minerals me docela laka, hlavne mineralni makeupy :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Annabelle minerals mě láká, ale zatím se moje pleť s minerálními make-upy moc nekámošila, tak nevím. Zkoušela jsem Everyday minerals a pleť se mi po něm za chvíli zmastila a hodně lezl do pórů. Máš zkušenosti krom stínů i s make-upem AM?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...