sobota 7. května 2016

Trendy boty pro rok 2016



Při poslední návštěvě Prahy jsem byla trošku vyděšena tím, kolik se na mě sesypalo názvů bot, u kterých si ani nedovedu představit jak vypadají, natož pak k čemu se nosí. 


AirMaxy z netu znám už dlouho, ale to že je vážně nosí každý druhý jsem nevěděla....ve všemožných barevných variacích, k teplákům, k sukni, šatům.....A čím víc jsem je viděla v ulicích, tím víc mě bavily. 


A vůbec tenisky všech barev, tvarů a značek si teď získávají čím dál větší oblibu...a to nejen proto že si s nimi designéři umí čím dál líp vyhrát, ale také proto, že jsou neskutečně pohodlné. 

Nike - AirMax



















Ovšem po teniskách přišly do ulic také Slip on boty, Espadrilky...a já začala být ztracená. 

Takže!

1. Trendem číslo jedna jsou určitě Slip on boty! 
Seženete je v různých barvách, značkách i provedení! Nejznámější jsou určitě ty od značky Vans, ale krásné kousky seženete i na ZOOT, SAM 73 nebo klasicky v H&M. 

2. Barvy a květinové vzory ! Na všech botech ! I na "sliponech". A samozřejmě také na lodičkách s ostrou špičkou, balerínkách i "airmaxech" :). 

3. Espadrilky. Název zní exoticky, ale v podstatě je to obdoba "sliponů", nebo "slipony" espadrilek? Nějak tak to bude. Espadrilky mají většinou (z mého bádání) tenčí plátěný základ, provazovou podrážku a jsou ideální na teplé dny. 
Ještě aby ne! Pochází totiž ze slunného Španělska. 

4. Botky na klínku, místo podpatku, z různých materiálů. Já sama tenhle typ bot miluju! Jsou pohodlnější než podpatky, a přitom dělají krásné nohy. Hezké najdete například v CCC shoes

5. Balerínky. Jsou nestárnoucím hitem už několik sezón. Mezi letošní top patří ostrá špička a šněrování všeho druhu. To samé platí i pro poty na podpatku "heel shoes". 

6. A na závěr sandálky! Ať už se šněrováním nebo bez, v různých barvách a materiálech. 

A jelikož nám snad konečně už začnou teplé jarní dny, chce to nahodit mani-pedi, pořídit si nové boty a vyrazit do ulic, do přírody, nebo kamkoliv ven, protože kdy jindy, když ne teď? :)
Slip on

Espadrilky






5 komentářů:

  1. Akorat espadrilky bych si nekoupila, jinak se mi libi vsechno a nejake botky se snerovanum si chci koupit, zatim jsem nenarazila na ty prave :)

    OdpovědětVymazat
  2. Akorat espadrilky bych si nekoupila, jinak se mi libi vsechno a nejake botky se snerovanum si chci koupit, zatim jsem nenarazila na ty prave :)

    OdpovědětVymazat
  3. Slip-ony mam moc rada, jsou to pohodlne botky a espadrilky vypadaji take moc hezky, mozna si nejake nekdy take poridim :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Slip-ony mam moc rada, jsou to pohodlne botky a espadrilky vypadaji take moc hezky, mozna si nejake nekdy take poridim :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda nosím espadrilky. Mám o nich krátký článek pro přečtení http://www.modadnes.cz/vykrocte-do-sveta-jiste-modne-a-pohodlne-v-espadrilkach/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...