neděle 1. listopadu 2015

Problem number 1


Jestliže něco v poslední době řeším mnohem víc než školu, práci a studium jazyků pak je to výběr nové černé kabelky. 

A upřímně co se nabídky obchodů týká je to za mě děs a bída. Buď jsou neskutečně drahé (a neskutečně nekvalitní), nebo kvalitní za cenu minimálně měsíční mzdy v česku. 
Něco mezitím? Nenalezeno. 

Zkoušela jsem projít minimálně tucet obchodů od Bati, Zary, Manga, Guess, Reserved až po Stradivarius, Bershku a spouuuustu dalších. 
A absolutní vítězka? Nenalezena....jenom pár favoritů. Co myslíte? 

A kde si vybíráte kabelky vy? Nějaký tip na obchod který bych měla určitě jít prozkoumat? 



Krásnou neděli !

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ale trošinku dražší na to že je to jenom nějaká směs ...:(.

      Vymazat
  2. Pro mě je prioritou, aby byla kožená, raději mám kabelek míň a kvalitní, než nekožené předražené, což mi přijde většina v HM, Zaře atp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani začínám to vnímat stejně....jenom kdybych měla nějakou zlatou kartu bylo by to hned jednodušší ;).

      Vymazat
  3. Mně se líbí Leni ta druhá a pátá, jak máš prvně ty obrázky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru, já hodně váhám nad pátou....a ještě nad MK, kterou jsem dávala včera na Instagram ;).

      Vymazat
  4. Osobně se mi z koláže líbí nejvíce 2., 3. a 5. :-)
    Já vyhledávám hlavně levné kabelky do 500 Kč, protože když už si koupím nějakou dražší, tak si ji šetřím na lepší příležitosti než chození do práce nebo na nákupy. V poslední době mám taky problém najít pěknou kabelku do 1.000 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo to už je dneska umění, leda tak ve slevách :(.

      Vymazat
  5. Já mám většinu kabelek ze zoot.cz nebo s fleru, ale tam je třeba hledat třeba vyrobci mirrage, lucoto nebo bodline, mumray mají krásné kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se z toho interrnetu pořád ještě trochu bojím :(. Ale na výrobce mrknu, moc děkuju za tipy ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...