středa 4. listopadu 2015

Super stay 24 h




Super stay 24 hours je produkt, který by měl mít pigmentaci s výdrží rtěnky a lesklý vzhled s konzistencí lesku na rty....nebo alespoň tak to vnímám já.


Produkt je složený ze dvou částí. Jedné, která se má nanášení jako lesk na rty. Pomocí ní pak nanášíte na rty barvu, kterou i sám výrobce (i já) doporučuje nechat asi 2 minuty "schnout". Barva není úplně tak moc pigmentovaná jak bych si představovala.

Odstín "RED" je spíše světlou červenou než temnější, které jsou mi možná malinko bližší.


Po zaschnutí barvy (cca po dvou minutách) se nanáší druhá část produktu, která vypadá spíše jako balzám na rty. Stejným způsobem se i aplikuje. Dokonce i konzistenčně se balzámu hodně podobá. Ovšem efekt je jiný.

Dodá barvě krásně lesklý vzhled a zafixuje ji. 
Bez něj je totiž barva na rtech hodně matná, lepkavá a nepůsobí finálním a upraveným dojmem. 

Co ovšem vnímám jako obrovskou nevýhodu je fakt, že produkt zvýrazňuje suchá místa na rtech a neumí moc hydratovat. Ba naopak, má občas tendenci se žmolkovat. Proto se mi s ním nejlíp pracovalo ve chvíli, kdy jsem měla rty hydratované a nejlépe po peelingu. 
Na druhou stranu barva má skutečně tendence dlouhé výdrže, což rozhodně hraje v jejích prospěch ;).

Každopádně koncept produktu je hodně zajímavý, jiný a to mě baví :). Jenom by jej chtělo malinko dotáhnout do konce zejména co se pigmentace a složení barevné části týká. 


A co vy? Máte s produktem nějaké zkušenosti? 
Baví vás takové novinky ? 





Krásnou středu přeji, a pokud budete mít cestu přes nějakou drogerii zkuste na Super Stay mrknout ;). 

3 komentáře:

  1. Nezkoušela jsi porovnat s Dermacolem? který z nich je lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terry nene, od Dermacolu jsem ji ještě nezkoušela, ale mrknu po ní, bylo by to určitě zajímavé porovnání :).

      Vymazat
  2. Na červené rty moc nejsem, spíše na nuda ale vypadá to hezky :) Znám něco podobného od dermacolu, ale možná vyzkouším i tenhle :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...