úterý 24. listopadu 2015

Jedna moc príma maska a přesně 1261 znaků o ní


Produktem, který si na svou chvilku slávy musel hodně dlouhou dobu počkat, je právě tato vyživující maska na vlasy z řady Planet spa od Avonu, která obsahuje plody Amazonie a Acaí, které mi vůní trošinku připomíná lesní směs O:-)  (malinko). 

Každopádně maska je krásně hutná, voňavá, fialová a hodně krémová....téměř jako tělový krém, což se přiznám, že beru jenom jako samé plusy. 

Stejně jako balení, díky kterému se maska při aplikaci pohodlně dávkuje....navíc skutečně dokáže hydratovat konečky. Vlasy jsou po jejím použití (a působení asi 3 minuty) příjemně hebké, zacelené a dají se krásně rozčesat, což také ne všechny masky umí ;). Přiznám se, že jsem si masku nanášela jenom na spodní polovinu vlasů, jak to mám obyčejně zvykem, ale i tak mi vlasy hezky provoněla ovocem a zafungovala přesně tak, jako dobrá maska na vlasy fungovat má ;). 

Takže pokud máte někde po ruce katalog Avonu, nezapomeňte na masku z téhle fialové a krásně voňavé řady jménem Amazonian Treasures mrknout ;). Myslím, že v akci ji seženete i za moc príma cenu, a to už se vyplatí. Tedy pokud ne pro vás, tak třeba jako inspirace na vánoční dárek....protože věřte tomu, že dobrá maska na vlasy potěší nejednu dlouhovlásku s konečky jako vánoční stromek (roztřepenými a suchými.....minimálně stejně, jako je mám já ;)). 





8 komentářů:

  1. Tuhle masku jsem měla na pleť a za mě už nikdy víc, byla přímo strašná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že jsi si nedávala tuhle masku na vlasy na pleť? To chápu že by ti nesedla ;).

      Vymazat
    2. To fakt ne :D Měla jsem z téhle řady, ale ne na VLASY ale normálně na obličej;))

      Vymazat
    3. Aaaa tak to chápu. Já teda všeobecně masky na obličej už raději moc nikde nezkouším a zůstávám u osvědčených variant, ale na vlasy mi to nevadí a zrovna v tomhle případě jsem byla moc mile překvapena ;).

      Vymazat
  2. Ty jo já nevím, když se kouknu na to složení a umělou fialovou barvu, tak to asi nebude nic pro mě..

    OdpovědětVymazat
  3. mám ji teď doma a jen teda nevím, jestli ji používat na suchý nebo na mokrý vlasy...Jakej postup jsi volila ty? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, tuhle jsem používala na oba způsoby. Když už ji ale dávám na sucho tak jen před mytím, a po šamponování stejně nanesu kondicionér :). Jinak klidně nech působit i dlouho, to ničemu neublíží :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...