pátek 13. listopadu 2015

Outfit - typicky podzimní


 Jednoho typicky podzimního dne, jsem dostala chuť nafotit typicky podzimní outfit, který pro mě vystihuje podzim přesně tak, jak ho mám ráda. Teplý, v nádherných barvách a provoněný bylinkami.

A jestli něco na podzimních outfitech skutečně miluji, pak jsou to kožené bundy...vysoké kozačky, teplé svetry a legíny :). Na ty doporučuji zajít do Tezenisu nebo Calzedonie....za mě TOP dva obchody, kde seženete legíny které perfektně sedí, a hlavně nikdo nepozná jaké máte spodní prádlo ;). 

Co se svetrů týká tak jsem letos vsadila na Orsay, měli nádherné barvičky....i střihy, jenom co se materiálů bych čekala trošku lepší kvalitu.... ;). Celé se mi totiž začaly žmolkovatět, takže večer co večer buď zašívám ponožky nebo odžmolkovávám svetry ( to berte s nadsázkou, ale občas mi to tak vážně připadá ;)). 

A boty? Sázím na CCC konkrétně na jejich boty Lasocki, a to už několikátou sezónu ;). 
Narovinu, na outfit nebylasi uplně ideální den, protože se mi fotky vůbec nedařily, a tak jsem si udělala alespoň kupu selfíček  ;). 

Ty najdete na mém instagramu, takže pokud jej nesledujete pak určitě mrněte SEM

Krásný podzimní den, a pokud máte nějaký tip na svetry, které se nežmolkují sem s ním ;). 

























11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :), ale bez litrů oleje by takové nebyly, takže olejuji, olejuji a olejuji ;).

      Vymazat
  2. Nádhera.. máš krásný vlasy.. já chci mít od malička dlouhé vlasy, jen bohužel ty mé nerostou.. takže příčesky to jistí.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no já jednu dobu chodila na kluka a teď se přizná že nad kratším sestřihem zase přemýšlím ;).

      Vymazat
  3. Krásně sladěná bundička a kozačky :-) se svetry Ti moc neporadím, nějak se mi nechtějí letos nosit, tím pádem ani kupovat :-D ale koukala jsem, že bych si možná i vybrala v C&A, když nevezmu do ruky jejich kratší verze, mám ráda dlouhé svetry :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně sladěná bundička a kozačky :-) se svetry Ti moc neporadím, nějak se mi nechtějí letos nosit, tím pádem ani kupovat :-D ale koukala jsem, že bych si možná i vybrala v C&A, když nevezmu do ruky jejich kratší verze, mám ráda dlouhé svetry :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit Leničko :-). Na podzimu mám nejraději také právě kozačky v kombinaci s legínama.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...