pátek 30. října 2015

One Art

V jedné anglické básni od autorky Elizabeth Bishop se říká že umění ztrácet zvládneš bez bolesti, a že to není neštěstí (volným  překladem přeloženo), a proč o tom píšu? 

Protože abych tohle umění pochopila a zvládla jej bez bolesti budu potřebovat asi ještě hodně ztracených věcí. 



Na ty jsem totiž expert! Minulý měsíc jsem ztratila svůj oblíbený balzám na rty, minulý týden flash disk se všemi fotkami z mé puberty (dobře tohle je trochu sentimentální, a nevím jestli mi teď víc chybí ta fleška nebo fotky ;) a včera jsem ztratila (zřejmě nenávratně) své oblíbené a úplně nové sluchátka. 

Zkrátka a dobře ztrácím věci pořád.  A kdybych neměla hlavu pevně na krku, věřím tomu, že bych brzy ztratila i tu! 
Upřímně se děsím chvíle, kdy ztratím diář ! 

A tak soucítím s autorkou, která měla zřejmě podobné problémy :). 

Každý asi něco ztrácí, něco důležitého, potřebného nebo něco co mě jen tak pro radost, jenže naučit se s tím žít je pro mě víc než těžké, ale zkouším to! 


"Ztrať něco každý den. Nauč se snésti ztracený klíč - pár nepříjemných chvil.
Umění ztrácet zvládneš bez bolesti ."
Elizabeth Bishop 

Takže vám přeji krásný pátek, nic neztraťte, a pokud se tak stane tak nezoufejte. Zvládneme to přece taky bez bolesti, nebo ne? ;)




6 komentářů:

  1. Krásné fotky, já chci teplooo a mořeee! A naštěstí moc věci neztrácím, spíš se ztratí v tom nepořádku co mám v pokoji, ale časem se objeví!
    Beauty by K. - zvu tě na GIVEAWAY, která dnes končí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Jsem teprve začínající blogerka a začala jsem dělat dotazník. S názvem Co ženy požadují po mužích a co požadují ženy od života. Přikládám ti svůj blog. Ale byla bych hrozně ráda kdyby si mi na otázku co ty požaduješ po mužích a co požaduješ od života na svůj blog bych dala tvou webovou adresu jen jestli by si chtěla nebo jestli by si chtěla být v anonymitě.

    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz to je můj blog
    Kdyby náhodou jste chtěli odpověď tak píšu svůj email L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz Kde mě můžete zasílat odpověď

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...