pátek 6. listopadu 2015

Only black


Světe div se po dlouhé odmlce jsem se odhodlala na blogu uveřejnit outfitový post, není to ono....vím, ale na první pokud po dlouhé době jsem fotky uznala za vhodné ke zveřejnění....a nebo jsem vás spíše chtěla upozornit na jeden kousek, který se rozhodně hodí do šatníku ;). Jsou jím právě černé šaty, na které jsem úplně náhodou narazila při jedné večerní toulce Zarou ;). 

Vyjdou na 399 Kč a pro mě jsou absolutní ideálem pro dny, kdy nemám chuť chodit v kalhotách. 

Zbytek outfitu je tvořen koženou bundičkou z malého butiku, který se nachází v Brně na Náměstí Svobody v obchodní pasáži Omega. Kozačky Gant a kabelka, tak stařičká že už by si zasloužila vyměnit ;)...tu story o tom, že si vybírám novou už asi znáte, a pokud ne, pak si o ní určitě přečtěte, je to stále ještě aktuální TADY.

Takže pokud máte tip sem s ním ;). Zatím se mějte krásně, užívejte konce pracovního týdne, začátku víkendu a krásného podzimního počasí! 

Vaše Lena

PS.: foceno v tradiční brněnské víkendové destinaci IKEA ;)



6 komentářů:

  1. Leňoure, ty jsi kočička, až mě začíná štvát, že mám tak moc krásnou kamarádku!! :D :*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ty seš kočka, určitě přidej i další outfity, sluší ti to <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mě se kromě bundičky strašně líbí kozačky a hlavně, máš to krásně sladěné a sluší Ti to ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...