pondělí 2. listopadu 2015

True match 4v1


4 v 1? Ano ! Poměrně očekávanou novinkou na trhu v oblasti dekorativní kosmetiky byl True Match Genius od Lóreal Paris. A proč? Právě proto, že v sobě kloubí 4 různé produkty v oblasti "maskování" pleti, a to podkladovou bázi, make-up, korektor i pudr.

Upřímně, na testování jsem byla moc zvědavá, protože jestli mě nějaký produkt od Lóreal Paris vážně zaujal, pak je to právě on. 

A musím říct, že rozhodně nezklamal. Má střední krytí, takže s barevnou nerovností pleti i drobnými nedokonalostmi si dokáže poradit. Make-up tedy zastupuje skvěle. 
Co se primeru týká i na tomto poli si nevedl špatně, jako produkt pod oční stíny se osvědčil skvěle. 

Korektor měl své mouchy, ale požít malinko korektoru pro rozjasnění kruhů pod oči je maličkost, zvláště pak když víte, že pudr už nebude tolik třeba. 

Jediné co na produktu vnímám jako jeho mínus je, že bohužel má tendenci zvýrazňovat suchá místa, ty pak musím složitěji maskovat make-upem :(. 

Ovšem nebýt toho, tak si myslím že si novinka nevedla vůbec špatně, a pro někoho se smíšenou až mastnou pletí to nebude vůbec špatná volba. 
Jako bonus totiž nevytváří na pleti efekt masky, ale hezky se vstřebává, takže to, že jej máte na obličeji celý den, téměř vůbec nepocítíte :). 
Já sama testovala odstín 1,5 Linen ale vám na něj rozhodně doporučuji mrknout do drogerií..a nejlíp v akci jeho pořizovací cena totiž bohužel není nejmenší :(. (od 350 Kč)







8 komentářů:

  1. Na tento výrobek jsem se dívala v drogerii a myslím, že si ho nekoupím. Mám ráda hodně tekuté makeupy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, musím říct, že jsem o tomto produktu do teď neslyšela, ale vypadá dobře. Je fajn použít jeden produkt místo čtyř, takže i ta cena by se dala pochopit. Já však používám pouze korektor a pudr a chci, aby to tak i zůstalo, a proto si ho určitě nekoupím. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, já make-up bohužel tak nějak používat musím, a je fajn si to ranní líčení trošku zjednodušit ;).

      Vymazat
  3. Popis zní docela lákavě, ale jsem věrná make-upu a pudru, takže úplně nevím. Ale určitě se mi líbí balení :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Mně podobné kompaktní make-upy sympatické nejsou. Nemám pro to konkrétní důvod, ale kupovat to nebudu :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. mě tohle moc nezaujalo, na tyhle produkty moc nejsem :) ale má hezký design. Pěkné fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...