středa 11. listopadu 2015

Sephora stíny - alias opožděná recenze na narozeninový dárek



Jedním z mých narozeninových překvapení (ano, myslím těch narozenin, které jsem měla minimálně před čtvrt rokem), byly tyhle stíny darované samotnou Sephorou.

Přijde mi to jako celkem milá pozornost, alespoň na české poměry, a Sephora si tím u mě vylepšila skóre minimálně do konce roku.

Stíny totiž stojí za to! Jsou poměrně hezky pigmentované, jednoduše se nanáší, nejsou moc prašné, a jejich výdrž je také více než obstojná. Jediné co bych stínům vytkla je fakt, že mají tentenci bez báze na víčkách "prožkovatět" a slévat se do jedné linky. 

Ovšem ve srovnání s většinou stínů v podobné cenové kategorii, nebo se stíny, které jsou běžně k sehnání v každé drogerii tyhle vedou, a to na plné čáře. 
Navíc odstíny s čísly 80, 72 a 49 jsou přímo ideální na běžné denní i podzimní líčení. Díky světlému stínu ve vnitřním koutku dosáhnete krásného rozjasněného pohledu, který ještě více umocni odstín č. 80 na vnějším koutku. Za mě ideální kombinace, jejíž elegantní přechod zajišťuje, třetí a poslední barva v balíčku a to číslo 49 :). 

Takže pokud plánujete cestu do Sephory, nezapomeňte je omrknout, stojí totiž vážně za vyzkoušení ! :)









A pokud máte stínů do zásoby berte to třeba jako tip na další vánoční dárek ;). 

Krásný den! 
Vaše Lena

4 komentáře:

  1. Ten světlý stín je taky dobrý jako rozjasňovač. Letos se dárek Sephoře povedl. Loni dávali nějaký lesky a pro ty jsem se ani nenamáhala jít. Jako, na USA to nemá, ale letos je fakt o dost lepší než v předchozích letech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lesky jsem se taky vybodla, to byly ty tři na sobě že?

      Vymazat
  2. Já teda nevím, ale označit stíny, které se mají tendenci slévat, jako něco, co stojí za to, je hodně odvážné :D Stíny od Artdeco mi drží na párty celou noc, bez slévání a to i bez báze, přitom stojí podobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez báze ? ;). Jasně existuje tisíc horších ale i lepších produktů za víc nebo míň peněz
      Tyhle jdou tak nějak středem....

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...