sobota 7. listopadu 2015

Vůně blogerek roku 2015



Těžko teď najedete populárnější vůni mezi českými blogerkami než je právě Black Opium od Yves Saint Laurent. 


I přesto, že jeho uvedení na trh proběhlo už pár měsíců zpátky, dokázal všem od začátku, že není žádným zelenáčem ;). 

Musím se přiznat, že sama jsem po něm dlouhou dobu pokukovala, ale stále jsem si nebyla úplně jistá právě tahle vůně pro mě bude ideální....až přišla chvíle, kdy se objevil u mě doma. V celé své kráse.

A musím říct, že parádu skutečně udělat umí. Flakonek má velmi elegantní provedení, nádherně se třpytí, není zbytečně velký ani těžký a v 30 ml se pohodlně vejde do každé kabelky. 

Jeho vůně je nasládlá a nevtíravá, což je samozřejmě hlavně určeno jeho složením. 

To je v základu složeno z vanilky, cedru a pačuli, které je doplněno pak o kávu a jasmín spolu s růžovým pepřem, hruškou a pomerančovými květy, díky kterým je vůně velmi příjemná. 

Sama musím přiznat že se stala mým oblíbeným společníkem posledních dnů, a věřím že vás velmi příjemně překvapí také, a to nejen svým složením, ale také výdrží, která mě moc mile překvapila. 




Taaaakže pokud nevíte co si přát pod stromeček, zkuste si ji omrknout ;). Aspoň pro Ježíškovu inspiraci ;). 

18 komentářů:

  1. Nádherný obal a podle popisu by mi vůně také voňěla, uvidíme omrknu a očuchám.. A napíšu ježíškovi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď nově La Nuit Trésor od Lancôme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Black Opium tě neláká? Já měla Lancome před rokem možná i dvěma... a od té doby zkouším a hledám....už teď mám v hledáčku další dva tipy ;).

      Vymazat
  3. Už jsem si ji několikrát očuchávala a je fakt úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak túto som ešte nevoňala, musím to napraviť, ked čítam samé dobré recenzie. :) Flakón je úžasný!
    Vzájomné sledovanie? :)

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  5. Při dalších toulkách parfumerií si k němu určitě přičichnu. Ráda bych vlastnila konečně nějaký pořádný parfém a zatím mám velké problémy vybrat si, protože mi všechno smrdí :-D třeba Si od Armaniho mi naposledy zaváněl jako zvětralé pivo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle vůni jsem si naprosto zamilovala, poté, co jsem si ji v parfumerce ze zvědavosti stříkla na ruku (klasické opium mi děsně smrdělo), jsem si zápěstí ještě dva dny očuchávala každých pět minut (fakt tak dlouho vydržela).. Okamžitě jsem si musela koupit to největší balení, co bylo k dispozici a od té doby je mým každodenním společníkem. Asi ta nejlepší voňavka, co znám.
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...