neděle 22. listopadu 2015

Kdy víc by se mělo pomáhat než o Vánocích ! Aneb co koupit pod stromeček.


 

 Podobně jako každý rok jsem i letos začala bedlivě a důsledně plánovat nákupní strategii vánočních dárků. A podobně jako každý rok se mi to moc nedaří. 

Tedy obzvláště ne u těch, kteří vše co potřebují mají, a co nemají to si koupí. 
Takže tyhle obligátní a tradičně špatně řešitelné situace zpravidla žehlím lahví vína, kozou pro Afriku, čokoládou nebo něčím absolutně a totálně nepotřebným. 

Ne že by mi to nedělalo radost. Jsem materialista, to přiznávám. A miluji krásné věci, ale co mám poslední dobou ještě raději jsou dobré nápady, protože uznejte, že těch není nikdy dost. 

A když ty nápady ještě pomáhají, o to líp. 

Jedním z těch, který si mě pro letošní rok získal je projekt značky Trollbeads, o kterém už možná díky Instagramu někteří víte, ovšem vy co ne zbystřete! 

Projekt s názvem "With love" totiž podporuje Červený kříž, který působí téměř po světě, a pomáhá všude tam kde je to potřeba. 

Věděli jste, že existují státy, kde nefunguje záchranná služba, nejezdí sanitky, a kde se při bezpráví nedomůžete žádné pomoci? A žijí tam stejní lidé jako mi, kteří také budují rodiny, a snaží se mít co nejlépe to jde, jenom to mají mnohem složitější. 

A právě tam má práce Červeného kříže největší smysl. Pomáhá ve válečných oblastech, v rozvojových zemích i místech, která jsou postižena živelnými katastrofami. 

Jenže ani pomáhat není jednoduché, a proto alespoň o Vánocích POMOZME POMÁHAT !
Celý výtěžek z náramku, který je mimochodem nádherný a vkusný, jde na podporu červeného kříže. 

Takže pokud nevíte, co dát na Vánoce někomu, kdo už všechno má, nebo byste také rádi pomohli ale nevíte jak mám pro vás nápad! 
Koupí náramku Trollbeads, určitě uděláte radost nejen sobě a obdarovanému, ale také lidem po celém světě. 

Koupí náramku si totiž každý z nás může připomenout, že můžeme být štastní když se nemusíme bát o to, že nebudeme mít co jíst, že nebude pitná voda nebo že onemocníme a nebude nás mít kdo uzdravit. 

Každý z nám máme svých starostí dost, i já, ale pomocí druhým se stáváme hrdiny, i když o tom třeba nikdo neví ;). 

Náramek je k dostání v každém butiku, a na oficiálním e-shopu značky ZDE. Ale pospěšte si, je k dostání jenom v omezeném množství, tak ať jej nepropásnete ;). 




2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...