pondělí 16. listopadu 2015

Essence ultimate


Byly doby kdy ho bylo všude plno....ale teď jako by se po něm slehla zem. Ano, mluvím o kondicionéru od značky Schwarzkopf pro jemné vlasy bez objemu.

Jeho obrovskou výhodou je dávkování pomocí rozprašovače a dvousložkové složení, které ve mně vždycky vyvolává mnohem větší zájem a chuť produkt testovat (to bude asi tou zálibou ve dvousložkových očních odličovačích) než v klasickém jednosložkovém provedení ;).

Ale zpět k produktu. Přiznám se, očekávala jsem od něj možná malinko víc. Na mě to byl asi moc slabý kalibr, který sice poměrně hezky voní, ale ve finále jej mohu používat maximálně tak jako sprej před finální úpravou vlasů. Nějak jsme si nesedli. Ani vlastně pořádně nevím proč.

Kondicionér umí hydratovat ale na mé poměry zřejmě málo. A co se rozčesávání týká, taky to není žádná sláva. Ale možná je to dáno tím, že nemám jemné vlasy....i když, člověk nikdy neví ;). 

Zkrátka a dobře, jsem po delší době opět narazila na produkt, se kterým nejsem a asi ani nebudu žádná velká kamarádka ;). 

A co vy na něj? Zamlouvá se vám nebo z něj máte podobné pocity jako já? ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...