neděle 6. srpna 2017

Veronika a její knihy

Jak jste na tom s knihami? Čtete? Listujete? Prohlížíte? 
Beletrie...detektivky...sci-fi...odstíny šedi? Která je ta vaše nej? 
Existuje kniha, která vám změnila život? U mne je jich několik😊 . 

Knihy 
- miluju je a milovala jsem vždy. 

Pubertální dívčí románky hravě přebila Jackie Collins. Její Lucky a hollywoodskej život jsem nadšeně hltala knihu po knize. 


Ale teď... 


Každý úsek života má něco do sebe, člověk se neustále vyvíjí a roste. Smutný ovšem je, pokud se zastavíme na jednom místě a dál ani krok. 
Smutný je, pokud slepě podléháme diktátu společnosti, která nás neustále přesvědčuje o tom, že nejsme dost dobří... 
Ale doprdele - my jsme!!! 
Proč nám pořád záleží na tom, co si o nás kdo myslí? 



Výborně to napsal Jack Canfield: 

Přestaňte si dělat starosti s tím, co si o vás myslí jiní lidé. 
Když je vám 18, děláte si starosti s tím, co si o vás myslí ostatní. 
Ve věku 40ti let, je vám jedno, co si o vás kdo myslí. 
Když je vám 60, uvědomujete si, že o vás vůbec nikdo nepřemýšlí. 
Překvapení? 
Většinou si o vás vůbec nikdo nic nemyslí a pokud o vás vůbec přemýšlejí - zajímají se o to, co vy si myslíte o nich. 
Lidé myslí na sebe, ne na vás. 
Všechen čas, který ztrácíte starostmi, co si o vás kdo myslí, byste mohli strávit užitečněji. 



Je to něco, jako kdybych vykopala poklad nevyčíslitelné hodnoty. Miluju knížky, které mne něčemu naučí. 

Louise Hay, Tonny Robbins, Jack Canfield, Robert Kiyosaki, Rhonda Byrne, Serge Kahily King, Eckhart Tolle, Joe Vitale, Deepak Chopra, Hicks, životopisy slavných a spousta dalších. 



Tito autoři mi dali úplně jiný pohled na svět. Už mě neba číst vymyšlený slátaniny, ale našla jsem se ve skutečných příbězích a v hodnotě toho, o čem ten celej život vlastně je. 
Je to děsně jednoduchý, to jen my si to složitý děláme... 
Já jako beran, kterej musí mít vše podložený logikou a důkazy, si to vyzkoušela a pořád zkouším sama na sobě. 

Budu vám psát o svým novým pohledu na život: 
- jak jsem se naučila mít ráda sama sebe 
- co pro mě znamenají peníze 
- proč nesleduju tv a nečtu smyšlenej tisk 
- jak jsem se naučila havajský šamanský techniky 
- jak jsem přehodnotila pohled na společnost 
- jak jsem začala opravdu žít 
........ 

Budu vám psát o všem, co mě neskutečně nadchlo a obohatilo můj život, který si teď užívám mnohem víc, jak dřív. 
Ale ne - i když v mé vlastní knize bude spousta sexu - odstíny šedi to nejsou😅 

A co nejraději čtete vy? 


8 komentářů:

  1. Mne sa páčia romány ale aj motivačné knihy. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Ten útržek je zajímavý, ale je to pravda..

    OdpovědětVymazat
  3. Jackie Collins jsem četla snad už ve 13, jelikož mamča v té době měla všechny vydané knihy a tuto autorku zbožňovala. I já si ji zamilovala, hlavně sérii s Lucky. Motivační knihy nečtu vůbec, dávám přednost románům. Převážně čtu fantasy, romány pro ženy a horory.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, horory? Bych neusla :D Není motivační knížka, jako motivační knížka...ne každej to dá, baví ho to a něco si z toho vezme. Já když rozebírám s někým, kdo má problém, tak do něj taky nehustím unylý fráze, kterých je plnej net, ale řeknu to svým jazykem, aby to bylo pochopitelný. Díky bohu existuje naštěstí i spousta knih, psaných jako krásný příběhy. Např.Mnich,který prodal...,Úterky s Morriem, Slepičí polívka atd. On se člověk právě dozví, že se ve většině případů nervuje úplně zbytečně :) Ale je jasný, že k tomu musí dospět sám. Takže jak říkám - ať si každej čte, co ho baví :)

      Vymazat
  4. U mě vedou detektivky, hlavně od severských autorů. Bez knížek bych nemohla existovat a miluji to napětí při vyšetřování od začátku až do konce :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. I já miluju knížky, hlavně papírový. Miluju tu vůni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...