pondělí 28. srpna 2017

3 nové drinky, aneb o cestování trochu jinak

Málo kdo si na letištích fotí zajímavé lahve s alkoholem, nebo si hledá na internetu, jaké nové drinky se kde ve světě objevily, z čeho se dělají, a kde se dají potřebné ingredience sehnat.


A ano, já to dělám. Je to jedna z mých tajných vášní, a jestli to tak půjde dál, možná si jednou otevřu malej podnik jako kluci z Baru, který neexistuje a budu míchat drinky s ingrediencemi, které nejsou tak profláklé jako například Aperol nebo prosecco. Nic proti Aperol spritzu, i já jej miluju ! :)

První drink, se kterým bych vás dneska ráda seznámila, jsem objevila při loňské návštěvě největšího amerického tenisového turnaje US OPEN. Že jste nevěděly o mé vášni pro sledování tenisu nebo jiných sportů? Věřte mi, já taky ne. Tedy pokud se nejednalo o hokej, který jsem sledovala jako malá holka s tátou, a jsou to jedny z mých nejkrásnějších vzpomínek na dětství.
Ale zpět k drinkům.



Drink z US Open se jmenuje Honey Deuce. Jeho hlavní ingrediencí je vodka Grey Goose, malinový likér Chambord Liqueur, soda a jako ozdoba kuličky medového melounu.
Tenhle drink stojí vážně za vyzkoušení ! A pokud se bojíte, že všechny ingredience doma dostatečně neuplatníte, pak věřte, že Chambord Liqueur chutné skvěle klidně jen s proseccem.

5 cl Grey Goose vodky
3 cl sodovky
5 cl Chambord Liqueuru
rozdrcený led
zmrazené kuličky medového melounu


Dalším mým oblíbeným drinkem je Espresso martini. Na jeho přípravu stačí:

5 cl vodky
1 cl likéru Kahlúa
cukrový sirup podle chuti
3 cl silného espressa
Brňačky pozor, tuhle dobrotu vám umí namíchat i v Baru, který neexistuje ! :)


A pokud nemáte doma kávovar na přípravu pravého Espressa, perfektně vám poslouží  i káva Nespresso. Já jej mám nejraději z černé kapsle.

Co se kávy týká, pak miluji i tenhle kávový rum.



Posledním drinkem, na který jsem náhodou narazila v Miláně, se jmenuje Cointreau Fizz.
Je rychlý a osvěžující.

Cointreau 5 cl
limetka 1 (ale za mě stačí půl)
soda 10 cl


Na letní párty nebo posezení s přáteli jej mám ráda hlavně díky tomu, že jeho přípara nezabere příliš času a v horkých dnech vážně bodne :).


Pokud si ani tak na přípravu drinků netroufáte, o dobrou zábavu se vám postará dobré prosecco, víno nebo šampus.


Další tipy, jak uspořádat skvělou párty, najdete TADY.

A já si jdu pomalu opět balit kufry a dělat průzkum, abych měla pro příště zase o čem psát, a vy mi dejte vědět jaký je váš letošní oblíbený letní drink. Budu ráda za vaše tipy i komentáře.

PS.: víte, že všechny suroviny na drinky nakoupíte na jednom místě a z domu? Přímo TADY na e-shopu www.alkohol.cz.



6 komentářů:

  1. Čím víc ingrediencí, tím blběj mi pak je 😄

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten první zní fakt dobře, miluju maliny na všechny způsoby, navíc vodka je spolu s Tatranským čajem jediný alkohol, po kterém mi není špatně :D Kafe je můj život, no drink z něho bych si ale nedala. Je to divný, ale nedala :D A náhodou, já jsem ráda, že hledáš takový věci, aspoň se dozvíme to, co bychom se jen tak nedozvěděli :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem rada, v tm pripade vyzkousej ten malinovy liker, budes nadsena !

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To jsem rada 🙂 az je vyzkousis dej vedet jak chutnaly 😉

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...