čtvrtek 17. srpna 2017

Jak to je se mnou a s Veronikou


Ne, ani jsem si neobarvila vlasy, zázračně si nevypilovala postavu, ostříhala se, zhubla nebo změnila vzhled a názory. Jednoduše se stalo to, že jsem si k sobě přibrala pomoc. Pomoc zvanou Veronika. Někoho kdo je o něco zkušenější, má jinej náhled na svět a nebojí se říct svůj vlastní názor.

Někoho, kdo miluje cestování, užívá si každý den, pracuje na sobě a umí povídat vtipné historky jako málokdo (a má jich vždy dost v zásobě). Veronika navíc ráda píše a byla by vážně škoda, kdyby její články zůstaly navždy v šuplíku. Proto jsme se domluvily, že je ukážeme světu. Právě u mě na blogu.
Jsou jiné než ty mé. Ze života a o životě.
Snad už to teď jasnější.

Já budu dál psát své recenze, nápady na výlety, články o módě, líčení a péči o sebe, zatímco Veronika vás bude každým týdnem překvapovat jiným článkem. A já doufám, že se vám to bude líbit.




A pro všechny, kteří chcete vědět, kdo vlastně Veronika je, pak KLIK

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...