úterý 25. července 2017

Sunny look



Léto je ideální roční doba nechat pleť od výrazného líčení odpočinout, a vsadit spíše na přirozenost. Já sama se v tropických teplotách líčím minimálně, a používám k tomu buď výhradně oblíbené a ozkoušené produkty, nebo ty, které jsou pro letní look přímo stvořené. 

Pro letošní letní líčení jsem si nejvíc oblíbila bronzer z nové kolekce od Avonu, a musím říct říct, že vážně stojí za to. Pigmentovaný je akorát, má krásnou barvu a velmi pěkně se mi s ním pracuje. Používám jej místo kontrurovacího pudru a nemůžu se jej nabažit. Navíc na pleti vypadá velmi přirozeně a jeho cena, která je teď aktuálně 139, 90 Kč vás rozhodně nezruinuje :). 



Mezi další velmi oblíbený produkt, který mi pro letošní léto zcela nahradil make-up, je Anthelios XL. Tónovaný krém s SPF od La Roche-Posay. 
Má sice nižší krytí, barvu pleti velmi pěkně sjednotí a díky SPF 50 mám jistotu, že si přes den za žádných okolností nespálím nos :). 


Že modrá hnědookým nesluší je blaf, kterej si vymyslely asi modrooké, aby si ji uzurpovaly pro sebe. Já si modrou linku na očích moc oblíbila. Ne že bych ji sice nosila každý den, v kombinaci s černou konturovací linkou nebo hnědými stíny vypadá skvostně. 


Závěr líčení pak patří řasence. Pro dnešek jsem použila Super Extend Extreme, která se do mých oblíbených sice asi nedostane, kvůli tomu že má tendenci se obtiskávat a slepovat mi řasy do nevzhledných chuchvalečků, ale zkusit se má kde co, tak co :). 
A pokud máte před sebou večírek, nebo oslavu můžete looku přidat větší šmrnc použitím třpytivého oleje NUXE do vlasů, na dekolt nebo ramena. 







20 komentářů:

  1. Nádherný look, krásna a prirodzená 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Alex, přirozené líčení mám nejraději :).

      Vymazat
  2. Tý jo, tu linku někdy zkusím! :)...mohla by ses někdy namalovat, když jdeš se mnou? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasná věc! Na příští drink přijdu i s linkou :).

      Vymazat
  3. Na ten olejíček od Nuxe se chystám už dlouho, ale už opravdu reálně uvažuji, že si ho co nejdřív pořídím!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to běž vážně do něj, nejlepší je na léto, v zimě si jej tolik neužiješ ! :)

      Vymazat
  4. Jéj veľmi ti to pristane, krásny a letný jemný mejkap, tlieskam. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi sa mi na tebe páčia tieto prirodzené looky :) krásna :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je krásne letné jemné líčenie!
    nesmierne ti to pristane! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě mám jemné líčení nejraději, ale od podzimu se zase vyřádím v barvičkách :).

      Vymazat
  7. Ta linka je na očích moc pěkná. Taky se přes léto nijak výrazně nelíčím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné jednoduché líčení. Já jsem kdysi měla stejnou řasenku a vůbec mi neseděla, tak jsem ji raději hned darovala :-) a obdarovaná si nestěžovala :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň tak, snad alespoň ní udělala radost :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...