pátek 25. srpna 2017

Avon - výběr novinek


Během léta se Avon nenechal zahanbit a nechal poslat na mou adresu také jeden balíček s výběrem novinek z katalogu. Novinky letos v česku nemají takovou blogerskou podporu jako u slovenských sousedů, proto na ně moc recenzí nenajdete...no a upřímně....těžko říct, jestli zase o tolik přicházíme. 

V balíčku mi přišlo rovnou 5 produktů. A začnu tím, který mě potěšil nejvíce. 
Jedná se o bronzující pudr, který se dá v létě perfektně používat i místo konturovacího. Oproti předcházejícím podobným produktům této značky má o poznání méně třpytek, pigmentu tak akorát a ani není příliš prašný, takže je s ním velmi příjemná manipulace a bez problémů vydrží celý den. Tedy alespoň mně. Za mě je tohle produkt, který mi z balíčku udělal největší radost. 




Bohužel z ostatních produktů jsem už nebyla tolik nadšená. Řasenka má na můj vkus až příliš velký kartáček (sama za sebe téhle velikosti už říkám kartáč), který moc parády neudělá. Nebo by se s tou velikostí spíš hodil úplně na jiné věci, než na líčení řas. Pokud jste tedy z těch které mají řasy kratší nebo průměrné, věřte, že tohle pro vás asi nebude to pravé ořechové. A je mi trochu záhadou, komu by mohla vyhovovat....Pokud jste to právě vy, dejte mi to vědět dolů do komentáře.


Další záhadou v oblíbenosti je tónovací pleťový krém z řady TRUE. Při prvním rozbalení jsem si myslela, že jsem si popisek špatně přečetla, ale ono NE. Pod pojmem tónovací krém si představím krém s lehkým zabarvením, nebo krém, který se na pleti zbarví. Ale ono se ani jedno nestalo. Možná jen dali špatnou náplň do špatné tubičky....ale krém se ani nezbarví, a jak vidíte na fotce dole, tak vypadá jako obyčejný pleťový krém...Těžko říct, jaké má vlastně tento produkt opodstatnění. 


A jako poslední - lak na nehty z kolekce MARK. Dostala jsem na vyzkoušení matný odstín jasně červené barvy. Bohužel matný laky zrovna ráda nemám. Takže jsem nevydržela mít jej na nehtech déle než hodinu...Výdrž proto posoudit neumím...ale matnej je tedy řádně ! :)


Z výběru novinek mi nakonec vyhovoval skutečně jen pudr a tělový sprej, se kterým nikdy nemůžete šlápnout vedle, a už vůbec ne v létě, kdy je u vody mnohem lepší než těžké parfémy. 

I když to není moje typická pozitivní nebo nadšená recenze, je to důkaz, že ani já nejsem ten typ, kterému jednoduše sedne všechno :). Pokud jste i vy něco z novinek zkoušely budu ráda za komentář nebo odkaz na vlastní recenzi :). 


13 komentářů:

  1. Já jsem s řasenkou spokojená, až na její odličování, ale co tak po blozích čtu, tak mi přijde, že jsem jediná :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten bronzer vyzerá super! Odtieň je krásny a aj balenie pôsobí pomerne luxusne.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo bronzer se rozhodně povedl! Moc jsem si jej oblíbila.

      Vymazat
  3. Bronzer vypadá pro mě nejlépe. Já jsem si teď jeden koupila, když jsem byla na dovolené, tak jsem zvědavá..

    OdpovědětVymazat
  4. tento telový sprej mám aj ja a je super, akurát som čakala, že v ňom bude trochu viac cítiť mätu :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové spreje a léto jsou pro mě nerozlučná dvojka :). PS.: s mátou jsem si teď hrozně oblíbila řadu malina x máta od Yves Rocher, to je něco ! Doporučuji ! :)

      Vymazat
  5. mne táto ich maskara taktiež nesadla...ale bronzer áno, i keď mám ten s trblietkami :) práve včera som tiež písala článok na blogu, tak ťa pozývam prečítať si :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, koukni ke mně na recenzi :) Bronzer je skvělý, řasenka mi taky vyhovuje, ale pořád mám radši ty s menšíma silikovýma kartáčkama, s tímto kartáčem, jak ty říkáš, se mi blbě manipuluje. Tónovací krém taky nechápu a lak mi přišel v krásným stříbrným odstínu, takže ten jsem si taky oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  7. Na první pohled mě také zaujal nejvíce bronzující pudr!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...