neděle 13. srpna 2017

Catrice, stojí za to? Test i s líčením.



Když mi přišla nálož kosmetiky Catrice, doslova jsem zajásala, protože jestli se letos nějaká kosmetická značka skloňuje mezi vizážisty snad ve všech pádech, pak je to právě tato. Z kosmetiky, kterou si koupíte za pár korun, jen abyste doma něco měli, se totiž postupem času stává značka, která si své zákazníky umí udržet díky široké škále produktů za stále dostupnou cenou, a také kvalitou, která vás může mile překvapit. 

Sama jsem si do začátku vybrala těchto 5 favoritů, kteří mě zaujali na první pohled.
Mezi nimi byla samozřejmě i paletka očních stínů THE PRECIQUS COPPER s velmi krásnou škálou přírodních a nevýrazných barev (010 Metallux), které mají jemný shimmer a po nanesení umí víčko příjemně projasnit. Jejich výdrž je slušná, nemají tendenci se slévat do vrásek, a to i bez použití podkladové báze. Jsou malinko prašné, ale jen při nanášení stínů na štětec, při líčení už tolik ne. Pigmentace je střední, takže neočekávejte žádný zázrak, na druhou stranu, když paletku srovnám s jinými značkami, běžně dostupnými v drogériích, řadím ji určitě do horních příček. 


na fotce odstín LIGHT, a v pořadí druhá barva z každé strany paletky

Jako další je tvářenka s rozjasňovačem ve velmi pěkném balení. Tvářenka LIGHT and SHADOW v odstínu 030 Rose Propose má velmi pěknou růžovou barvu. Při aplikaci můžete jedním tahem štětcem nanést světlou barvičku rovnou jako rozjasňovač na horní stranu lícních kostí. Rychlé a praktické. Stejně jako stíny má i tvářenka dobrou výdrž a velmi slušnou pigmentaci. Za mě rozhodně palec nahoru. 



na fotce zleva: rtěnka, oční linky, tvářenka a rozjasňovač (součást balení tvářenky)
Ombré rtěnka mě baví. A to nejen díky hranatému obalu a ombré náplně, ale také barva 050 je příjemnou kombinací červené a růžové. Rtěnka je velmi pěkně pigmentovaná, má obstojnou výdrž a rty ani příliš nevysušuje. Navíc nezanechává na hrníčku výrazné obtisky (jen tak na okraj ;)). 


A na závěr řasenka a tužka na oči. 
Začnu tužkou. Za slušnou cenu si totiž koupíte vysunovací tužku na oči 18h colour & contour se skvělou pigmentací a barvou, která se vám nebude příliš rozmazávat a obtiskovat na horní stranu víčka. Za mě "must have", protože si ji nemusíte ořezávat. Mně s přehledem nahradila klasickou kajalku. 

A řasenka? Myslím, že spodní fotky vám ukáží, že nemá tendenci slepovat řasy, drolit se, obtiskovat, a už vůbec s ní není žádný problém při odlíčení. S gumovým kartáčkem se mi velmi pěkně pracuje a řasy umí prodloužit, ovšem co se zhuštění týká....tady má jednu mouchu. Ale budiž jí to odpuštěno.
Na webu je seženete pod názvem GLAM & DOLL.



Vím, píšu možná až nehezky nadšenou recenzi, ale myslím že značka Catrice si to za tyhle a mnohé další produkty prostě zaslouží a já už se teď těším, co dalšího od ní zase vyzkouším. Za málo peněz totiž získáte hodně muziky. A to mi prostě vždycky udělá radost. A co vám? :)




16 komentářů:

  1. Ombré rtěnku jsem si hned zamilovala, je úžasná.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně. Taky se u mě dostala hned na seznam oblíbenců :).

      Vymazat
  2. Ombré rtěnku jsem nezkoušela, to díky za tip. :) Teď jak má Catrice takové dobré novinky, láká mě ji čím dál tím více vyzkoušet. :) Já od ní totiž ještě nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá a nestojí majlant ! :)Vážně ne? Tak to je veliká škoda ! To by jsi měla co nejdřív napravit :).

      Vymazat
  3. Skvělá recenze i samotné líčení Leničko :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stíny jsou famózní, konečně bych přestala nosit jen svoje zemitě hnědé kouřovky. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, jsou krásné a dají se nosit jak přes den, tak na večer :).

      Vymazat
  5. Pěkný článek a hezké fotky. Já mám Catrice hodně ráda, škoda že u nás ve městě nemá stojánek. Stíny Catrice hravě strčí do kapsy medializované Maybelline, které stojí tak akorát za prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak ! :)A nejen ji i jiné značky. Vážně nemají? Tak mkrni na e-shop http://www.kupkosmetiku.cz/kategorie/znacky/catrice/ tam si můžeš nechat poslat cokoliv se ti zalíbí :).

      Vymazat
  6. Tá paletka sa mi veľmi páči :) Možno si ju predsa len zakúpim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestojí moc a udělá parádu, určitě ji omrkni :).

      Vymazat
  7. Nad očnými tieňmi som rozmýšľala, ale nakoniec som si ich nekúpila. Tá lícenka vyzerá krásne :) Catrice mám celkom rada, v poslednej dobe mi príde, že aj balenia trošku pozmenili a celkovo vyzerá ako profesionálnejšia značka

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  8. Catrice je moja obľúbená kozmetika, a súhlasím s tým, že za málo peňazí veľa muziky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Catrice má pomerne dobré produkty, aj keď na to nevyzerá! :).
    inak, paletka má nádherné farby a líčenie dopadlo úžasne, veľmi ti to pristane! ^^.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. Stojí za to, páč netestují na zvířatech👍🏼 Já dnes byla v Bipě a prodavačka měla skvělej přehled o testování, což se u nás nestává. Koupila sem si řasenku a koukala ještě na Gosh. Pak ti poreferuju jak sem spokojená😎

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...