úterý 8. srpna 2017

Dermacol opalovací kosmetika



I přes to, že své oblíbence z opalovací kosmetiky už mám, není čas od času na škodu vyzkoušet i něco jiného. Čistě ze zvědavosti, a taky proto, abych měla o čem psát :). 
Z řady SUN jsem už měla možnost zkusit krém po opalování, který jsem si oblíbila, proto jsem neváhala vyzkoušet i další produkty. 


Mezi ty patří ochranný sprej s SPF 30, který stačí jen nastříkat na pokožku a rozetřít. Jednoduché a rychlé. 
Sprej by neměl být mastný, za mě ale trošku mastnější strukturu má. Na druhou stranu se hezky roztírá, skutečně sladce voní (něco pro milovnice vanilky a sladkých vůní) a  hlavně ochrání. Navíc je voděodolný, takže hravě zvládne i pár osvěžení v bazénu. Vyzkoušeno na vlastní kůži. 

Jeho cena je moc příjemná a pořídit si jej můžete jednoduše na oficiálním e-shopu Dermacol. 



Dalším produktem je sprchový gel po opalování s beta-karotenem. Voní po čokoládě a pomerančích, příjemně pění a má prodlužovat efekt opálené pokožky. Za mě je to určitě super sprcháč, který doplňuje solární řadu za cenu běžných sprchových gelů od Dermacolu. 



Jako poslední je dnes na řadě chladivý a hydratační gel po opalování s D-panthenolem, glycerinem a mentholem
Není nijak výrazně parfemovaný, velmi pěkně se vstřebává, a ačkoliv jsem jej nezkoušela na spálenou pokožku, byla jsem s ním moc spokojená. Pokožku nedráždí a díky praktickému 150 ml balení máte jistotu, že jej za sezónu spotřebujete, i když neplánujete být zrovna měsíc na Bali. 
Jeho cena je 99 Kč a pořídíte ZDE


Myslím si, že značka nabízí fajn produkty, za velmi příjemné ceny. Proto pokud nechcete za opalovací kosmetiku utratit majlant, zkuste Dermacol.

7 komentářů:

  1. Ty máš tak krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych neměla už zásobu jiných opalováků, hned bych do nich šla! Tak třeba příští rok :) Ovšem ten sprchový či chladivý gel mě hodně zaujaly!
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty doplňkové produkty se na to, na kolik vyjdou, povedly ! :)

      Vymazat
  3. Mňa veľmi láka ten sprchový gél po opaľovaní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vyzkoušej! Je moc příjemný a přijde na pár korun :).

      Vymazat
  4. Produkty od Dermacolu mám moc ráda, ale je pravda, že jejich věci na/po opalování jsem ještě nezkoušela... Děkuju za podrobné představení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...