čtvrtek 31. srpna 2017

Život píše příběhy sám II.



zdroj: blesk.cz



Byla jsem vyslána nakoupit 39 obložených baget pro jednu firmu. Krapet sci-fi, protože nikde po tolika nemaj 🙈.


První Penny, co mám po cestě mělo 19. Vezmu tedy vše, co mají a zajedu o kousek dál do druhýho. Tam jsem nastrkala do koše dalších 13. 

Hrnu si to ke kase, kde na mě slečna pokladní spustí: 

"Zbylo vůbec něco v tom regále?" 

"Nezbylo, ale kdybyste měli ještě 7 ve skladu, tak bych Vám byla moc vděčná." 

"No to teda nemáme! A taky nevím, jestli si můžete vzít všechny!" 

"A proč bych nemohla?😱" 

"Protože, kdyby někdo chtěl, tak už nemáme, pokud nám to vyberete!" 

"Zajímavý, já netušila, že máte zboží jen k dívání. Jsem si naivně myslela, že můžete být rádi, že se toho zbavíte." 

"No to teda nevím a musím se zeptat paní vedoucí, já jsem jen pokladní." 
"Si děláte teď srandu, že?" opáčím a hledím na nekonečnou frontu, co za mnou vznikla. 
"Vůbec ne! Paní vedoucííí" haleká na prodejnu. 



Za chvíli nadřízená osoba dorazí a díky bohu mi dá svolení, si všech 13 baget odnést." 



Z toho vyplývá - ne vše si můžete v obchodě koupit, protože - co kdyby to potřeboval ještě někdo jinej! ☝🏼 


Veronika


8 komentářů:

  1. :DDDDDD Bože, tento článok bol presne to, čo som na dnešný deň potrebovala. Naozaj, musím povedať, že napriek počiatočnému (tak trochu) podráždeniu som sa nakoniec pousmiala. Ja mám s ľudskou hlúposťou, aká sa u pani pokladní prejavila teda naplno,veľký problém, ale keďže to pre teba dopadlo dobre, tak som sa nad ňou zasmiala .. v kombinácii s facepalmom :D

    www.nasklee.com // GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt vedoucí, tak sem v prde...háji a asi by to pokračovalo😅...sem ráda, že ses aspoň navečer zasmála😊

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je, páč u nás i to nemožný se stává možným :))

      Vymazat
  3. Tak to by mě ani nenapadlo, že se tohle může stát. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mě :D...teď už mě ale nepřekvapí asi nic :D

      Vymazat
  4. Taky že slečna nic lepšího než pokladní nebude, doufám :-D v rámci bezpečí nás a naší psychiky, nervů....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak, asi mladá kočka, která to bere moc vážně. Ono ji to čase přejde...snad😅

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...