úterý 22. srpna 2017

Seychely - nedosažitelný luxus?

Díky R.Krejčířovi o nich slyšel snad každý.... a i já je donedávna považovala pouze za milionářskou zábavu 💰 .



Díky dnešním akcím na letenky, airbnb a bookingu, se tam však může vypravit opravdu téměř každý. A když si opět vyberete nesezónu, tak dost ušetříte. Hlídejte si akce na letenky a ubytko! Booking má pořád a expedia taky. 
My jsme vybrali zase letní prázdniny a ostrov Praslin. 

Let na hlavní ostrov Mahé cajk, ale doprava na Praslin 🙈 
Sem myslela, že na tom katamaránu umřu! Obří vlny nadzvedávaly i ten kolos a já měla ty necelý dvě hoďky fakt co dělat... Něco jako ta nejšílenější horská dráha😨.






Přežila a zamířila k ubytku. 
Malý, útulný hotýlek Castello Beach s moc milou obsluhou. V tom období téměř liduprázdný 👏🏼. 




Plážička u něj krásná a moře klidný. Druhý den změna - óbr vlny. Jak já je vždy milovala! Vletěla jsem do nich a užívala si to. Ne však dlouho... 
Přivalila se velká jak kráva. V tu chvíli jsem věděla, že je zle. Obrovskou silou mě smetla, mrskla se mnou o dno a jen o milimetr jsem se vyhla skále. Silný vodní proudy mi nedovolovaly doplavat ke břehu... Přišla jsem o kšiltovku, brýle, byla dost podřená, ale - žila jsem! Od tý doby blok a museli jsme jinam. Ale kam? Ty spodní proudy a vlny byly skoro všude... 


Restaurace fajn, jen to jídlo... 
Polopenze - snídaně formou bufetu s nic moc nabídkou. Pro mě je priorita ovoce a toho bylo žalostně málo a nedobrý. Večeře - formou menu - polívka, výběr ze dvou hlavních jídel a dezert. Řeknu to takto - já byla živa hlavně z rohlíků se slaným máslem, co se podávaly před. Vyzkoušela jsem chobotnice a brrr....ani moje oblíbená hotelová kočka, která se mnou večeřela, to nežrala 😅 Ale rumy měli dobrý 😄. 



Půjčili jsme si auto a objeli celý ostrov. Bacha, jezdí se vlevo, tak je pohodlnější automat. Pro nás nová zkušenost a hlavně - cestičky uzounký, pořád do kopce z kopce a bez jakýchkoli zábran🙏🏻 tudíž dobrej adrenalin 😅. 
Půjčení 45€/den. 




Anse Lazio - nejznámější pláž. Prý i ta nej... no nevím🤔...prostě takový - you must see... 
Pro mě turistický lákadlo, ohraničenej prostor v moři, páč tam údajně řádí žraloci. Na mě zase velký vlny, takže opatrně vykoupat, najíst se v příjemně předražené reštice a hledat si svou pláž. Ovšem obří želvy po cestě krásný 👏🏼.






Musela jsem najít ten bar!! 
Bar bez obsluhy, který vlastní čech a je schovanej u Anse Lazio v takové palmové buši. Našla! Příjdeš, vezmeš co chceš z ledničky a necháš tam love podle nápojáku. Majitel si je večer vybere. Dovedete si to představit u nás?!🙈 Tam to funguje! 



Konečně - toto byla ONA ❤️ Moje zapadlá pláž, kterou jsem si našla při projíždění ostrova. Písek nejjemnější, co jsem kde v životě viděla. A úplně bez vln a lidí!! 



Vallée de Mai 
- přírodní rezervace na seznamu UNESCO, palmovej prales. Krása! 
Na výběr dvě trasy. My jsme vybrali tu delší 4km a byl to super výšlap do prudkýho kopce. Dvojořechy Coco de mer! To prostě musíš vidět ☝🏼. 




Je dobrý, že autem zajedeš až k přístavu a můžeš se několikrát denně vypravit 25min katamaránem na další ostrov - La Digue. Pecka, pecka, pecka!!!❤️ Nikdy nevynechej☝🏼. 







Krásná dovča 😍 Miluju, když jen nelapím na hotelu, ale vyjedu mezi místní. Krom obsluhy našeho hotelu, kde byli všichni milí, mi však ta vřelost v ulicích nějak chyběla... Možná jen špatný načasování, ale nikdo se na nás neusmíval a nedával do řeči, což je pro mě dost velkej problém, já totiž seznamování miluju😅.
Takže odškrtnutej další sen a pokračujeme dál ✈️.



VERONIKA

10 komentářů:

  1. Seychely nás taky lákají jako dovolená snů, tak snad až odrostou děti, tak pojedem sami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S odrostlejšími dětmi je to v poho, ale s prckama jsou podle mě lepší Maledivy :) Někdy je ale dobrý bejt sobec, hodit děti k babičkám a udělat si romantiku:) Každej potřebuje relax :)

      Vymazat
    2. Já děti nemám, a mám pocit že ho potřebuji ASAP každý den.....a jestli mě teď nezachrání ta dovča Veru, tak mi hrozí syndrom vyhoření.

      Vymazat
    3. Mám to podobně, musím pryč. Je mi ta jejich mentalita jaksi bližší :)

      Vymazat
  2. Já třeba naprosto nechápu, co všechny na těchhle tropickejch nesmyslech bere :-D, ale pěkný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ostrovy jako Maledivy, Seychelly chápu, ale co mi zatím nejde pochopit je Indie, Vietnam....Čína a asi i Japonsko. To jsou místa, která mě absolutně nelákají!

      Vymazat
    2. Ani mě. Já si pojedu ty svoje tajný místa kam utíkám :)

      Vymazat
  3. Díky :) Za sebe můžu říct jediný - cestování je pro mě tou nejlepší investicí v životě. Poznáváš nový lidi, tradice, život... V některých krajích zjišťuješ, že si opravdu žijeme jako prasata v žitě, v jiných zase to, že i z mála se dá vytěžit mnohem větší radost, štěstí, a že to, jak se pořád za něčím honíme, s tím nemá ale vůbec nic společnýho.
    Pecka je, že za cenu dovči v Řecku, se můžeš podívat na druhej konec světa :)
    Ale chápu, že každej má ty priority jiný a někoho to prostě neláká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...