středa 19. dubna 2017

Pro citlivé oči



Mé oči jsou citlivé na spoustu věcí na ponožky v sandálech, rtěnku na zubech a legíny všech barev a rozměrů.....jakmile se jejich zraku něco takového naskytne, začnou okamžitě slzet....


Samozřejmě ne jen proto, ale čím jsem starší, tím hůř snáším některé produkty. Proto na odlíčení očního make-upu používám zásadně produkty k tomu určené, a každé oko odličuji zvlášť vatovým tampónkem. Dokonce už to došlo tak daleko, že mi vadí i některé micelární vody.....naštěstí ne ty od La Roche-Posay. 

Značka totiž uvedla nedávno na trh inovované složení třech micelárních vod, které jsou vhodné pro všechny "citlivky". 

Mezi další novinky, které od La Roche-Posay rozhodně stojí za vyzkoušení, rozhodně patří řasenka RESPECTISSIME - MULTI-DIMENSIONS.


Důvod proč vám o ní píšu je ten, že vím, že mnohé z vás mají citlivé oči, a to nejen díky celodennímu koukání do počítače, ale také díky nošení kontaktních čoček.

Právě pro tyhle případy mám pro vás nový objev, díky kterému si nebudete moci zoufat, protože to, co tahle řasenka umí, by jí mohyl závidět i její dražší kolegyně z drogérie nebo z parfumérií. 

nedráždí oči
nedrolí se
má krásnou sytou černou barvu
jednoduše se odličuje
neslepuje řasy
řasy natočí a zvýrazní 


Jediné co mě při začátcích testování trošku zarazilo, byl gumový kartáček, nicméně na ten se dá po pár použití zvyknout, kartáček je totiž stejně otázka preferencí ;). 



Oba produkty seženete v Chytrých lékárnách. 

13 komentářů:

  1. Micelárku pro citlivky jsem také měla a byla moc fajn. Řasenka se také zdá na první pohled dobrá, ale mám raději klasické štětinové kartáčky, i když ty gumové také úplně nezavrhuji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to asi hodně o zvyku, já už si za tu dobu co řasenku používám zvykla i na gumáče a vůbec mi nevadí :).

      Vymazat
  2. Tak ten odličovač očí určitě ráda vyzkouším :) Já miluju ten s chrpou od Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky ráda ale tahle micelárka chpáče umí skvěle doplnit.

      Vymazat
  3. Oba výrobky vypadají velmi lákavě. U řasenky mám nejraději štětinky, ale i na tento gumový se dá zvyknout. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, první věta mě pobavila :D Na takovéhle věci, a nejen ty, jsou moje oči taky velmi citlivé :D Já používám na odlíčení očí Yves rocher vodu s chrpou a jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to máme stejně citlivé kukadla :), tak tahle micelárka jej umí skvěle doplnit.

      Vymazat
  5. Oba výrovky vypadají skvěle, ta micelárka mě hodně zaujala, mám hodně citlivé oči :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji vyzkoušet. Můžeš na ni zajít mrknout klidně do Dermocentra Chytré lékárny :).

      Vymazat
  6. Já mám do La Roche-Posay odličovací gel a jsem z něj naprosto unešená. Škoda jen, že je tahle značka tak drahá :(

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trošičku dražší, ale vyplatí se počíhat na nějakou slevu a trošku zainvestovat. :)

      Vymazat
  7. Ahoj, ohledne bolesti oci pri noseni kontaktnich cocek z vlastni zkusenosti doporucuji tyto kapsle - https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/protectum-ginkgo-extra-60-30-kapsli . Moc mi pomohly a doufam, ze nekterym z vas take pomuzou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...