neděle 16. dubna 2017

Do čeho se vyplatí investovat a kde ušetřit II. (dekorativní kosmetika)

V minulém článku jsem vás seznámila s produkty, na kterých se dá ušetřit, protože co si budeme povídat, ne všechno vás musí stát tisíce a přitom to může skvěle fungovat.

Dnes mám pro vás naopak výčet produktů, do kterých se ba naopak investovat vyplatí, a to buď z toho důvodu že vám vydrží, nebo že vám dražší produkt skutečně umí udělat takovou službu, které byste v jeho levnějším já docílili jen velmi těžko.

Upozorňuji předem, že je tenhle seznam samozřejmě ovlivněn mými subjektivními názory a že ne ve všem to musí platit na 100%. Přece jen jsem neotestovala všechny produkty, které jsou na trhu :).




OČNÍ STÍNY

Jen velmi málo očních stínů z drogérie (i když také se najdou) vám umí udělat takovou službu, jako paletka NAKED od Urban Decay, pigmenty od NYX nebo stíny od Mary Kay. S těmi všemi mám totiž co se výdrže, pigmentace a možnostech využití týká, nejlepší zkušenosti.
Navíc zrovna stíny jsou jedním z produktů dekorativní kosmetiky, který vám vydrží ztraceně dlouho. Proto je dobré při výběru myslet nejen na to, jak moc se vám líbí, ale také na to jestli je vynosíte a jestli vás přesně tyhle barvy budou bavit i za měsíc, nebo minimálně příští týden. Protože taková dobře vybraná paletka vám ráno při líčení ušetří minimálně chvilku času a radost bude dělat déle než měsíc. Proto říkám, že paletka očních stínů není KUP ale INVESTICE. A vyplatí se do ní dnes investovat rozhodně víc než do podílových fondů.




TVÁŘENKA

Řešit vhodnou tvářenku je hodně individuální. Já už ale po několika letech vím, že výběr dobré tvářenky je (podobně jako to je s korektorem KLIK) běh na delší trať a musí se zkoušet a zkoušet. Co mi nejvíce na levnějších drogérkových variantách nejčastěji vadí je prašnost, slabá pigmentace a samozřejmě příměs třpytek nebo shimmeru který v tvářence  bytostně nesnáším!
Proto sama za sebe vám můžu rozhodně doporučit Hervanu od Benefitu nebo kytičky od Clinique.
Přece jen vám taková tvářenka vydrží také delší dobu a je dobré zvolit tu, která vám bude sedět k různým typům líčení a bude vám vyhovovat po všech stránkách. Mé oblíbené tvářenky i s recenzemi najdete tady KLIK.




MAKE-UP

Jestli je něco kapitola sama o sobě pak jsou to rozhodně make-upy. Nicméně ať je to, jak je, pokud make-up používáte, patří investice do kvalitního kousku mezi ty základní. Protože dobře vybraný make-up je základní stavební kámen pro dokonalý look, alespoň tedy za mě. Pokud jste našly svého favorita v produktech za stovku, pak vám gratuluji. Já osobně nejčastěji vsázím na make-up Clarins a Lancome. Ty mi sedly jako hrnec na prdel :).



ROZJASŇOVAČ

Pokud mluvíme o tom klasické, pudrovém, pak ano, dá se sehnat i v drogerii a to za super cenu. Já si ho ale řadím spíše do kolonky investuj, než ušetři. Mé favority v tomhle ohledu už znáte z jednoho z předešlých článků KLIK.



A to by k dekorativní kosmetice bylo asi tak všechno. Vy mi určitě dejte vědět do komentářů, do čeho z dekorativní kosmetiky rádi zainvestujete a co vám přijde jako zbytečně vyhozené peníze.



10 komentářů:

  1. Ako zbytočne vyhodené peniaze mi pripadajú všetky tie drogériové značky, ktoré nie sú kvalitné... kozmetiku v drogérii kupujem už veľmi málo, resp. vôbec. Investovala som do drahších a ozaj prírodných produktov, ktoré sú netestované na zvieratách. Od značky Zao mám minerálny makeup, lak na nechty a ceruzku na obočie :)
    Neuznávam filozofiu: Lacné a veľa...

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
  2. Líčenie musí držať čiže tam sa investovať fakt oplatí. Tiene či make-upy tam skrátka peniaze nešetrím, nevyhadzujem milióny ale ak je niečo dobré tak do toho skrátka idem.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme velmi podobný názor! Makeup je pro mě základ, na tom nešetřím nikdy! Často mi chodí dotazy, jak to jako dělám, že mi makeup vydrží celý den - úplně jednoduše, používám kvalitní makeup, který je sám o sobě dobrý a dobře ho zapracuji a nikdy mi žádný makeup z drogerie nevydržel v hezkém stavu na pleti celý den, nikdy. :) No a zrovna rozjasňovač, tvářenka, nebo stíny jsou u mě také v kategorii nešetřit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to máme podobný, až teda na ten pudr, jak jsi psala minule :).

      Vymazat
  4. Super článek! <3 Já nejraději investuji do kvalitní řasenky a červené rtěnky, protože to je klasika! <3 Jinak Nakeudku potřebujuu! Tu paletku by podle mě měly mít i ty, které se nemalujou! :DD
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to je pravda! Sdílím tvůj názor ! Protože ta, se vždycky hodí :).

      Vymazat
  5. Pekný článok, uvedomila som si, že s paletkami máš úplnú pravdu. :)
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...