středa 5. dubna 2017

Chvilka relaxu aneb rady proti závislostem



Uprostřed pracovního týdne mívám téměř pravidelně pocit, že se snad víkendu nedočkám. Dostavuje se únava a pocit provinění z toho, že jsem za pondělí a úterý nevyžehlila kupu prádla, nevyprala, neuklidila dům od chodby až na po komín, nepřichystala alespoň 10 článků a neupravila asi tak 100 fotek.

Že to zní jako nesmysl? Také si myslím, ale mám ve zvyku si dávat nereálné cíle a zkouším, co vše dokážu zvládnout.

Jenže po plném pracovním nasazení a několika hodinách přesčasů už večer nejsem moc schopná smysluplně fungovat. Ale naučila jsem se parádně relaxovat. A to bez pocitu viny, ten přenechám jiným.


Po příchodu domů tak udělám pár nejnutnějších věcí a pak si vychutnávám nekonečný klid. Bez telefonu, počítače, bez zapnuté televize. Pouze s knihou, pleťovou maskou a dobrým čajem, nebo v mém případě spíše kávou a svými myšlenkami.

Je to ten nejlepší balzám na duši jaký může být. Navíc mám dost prostoru na vymýšlení nových témat na články, nebo na klidné rozvrhnutí činností na:  musím udělat, nemusím udělat a odloženo na později :).

Taková chvilka sama pro sebe umí zázraky. Věřte mi!

Takže až dnes nebo zítra přijdete domů, nechte telefon v tašce, nezapínejte počítač, televizi ani rádio ale užívejte si chvilku jenom sami se sebou.
Vyplatí se vám to ! A navíc si ji zasloužíte !

PS.: pokud to vydržíte na telefon a počítač nekoukat déle než dvě hodiny pak gratuluji, nejste závisláci ! Mně už po dvaceti minutách cuká ruka...ale já to vypiluji :). 
Takže relaxu zdar ! 



A čím si relaxování ještě více zpříjemnit? KLIK pro další tip. 

2 komentáře:

  1. Já ten pocit znám, jakmile nemám v pondělí napsané dva články, komplet uklizený celý byt, vyprané prádlo a tak dále, začínám mít pocit zmaru :D Ale naučila jsem se to zdařile ignorovat :) A relax si dělám pravidelně, v rámci zachování zdravého rozumu, ačkoliv to není tak úplně fér, protože já relaxuji třeba právě při focení fotek na blog, nebo projížděním Instagramu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle relax využívám v práci, ale doma si nejraději vychutnávat ten klid a ticho - ideálně s knihou :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...