pátek 14. dubna 2017


Také se vám občas stane, že dočista zapomenete na nově koupenou věc? Prostě ji hodíte do skříně a ponecháte vlastnímu osudu?

Mně se to poslední dobou stává docela často....ne že bych velkoryse utrácela za všechno, co vidím, ale děje se toho teď kolem mě tolik, že na vnímání nových věcí prostě nějak není prostor :).


Na druhou stranu pak zjišťuji, že si opravdu umím vystačit s málem a ve chvíli, kdy to nečekám, narazím ve skříni na nový poklad.

Naposled to byla tahle paletka od Mary Kay. Mám ji ještě od Terezky z PR (moc děkuji, Terezko <3), ale díky stěhování jsem na ni loni tak nějak zapomněla.

Ovšem letos mi udělala o to větší radost.

Paletka je v barevném dárkovém balení, takže je ideální i jako dárek.

Nevýhoda je ta, že balení má papírový základ, což u paletky s cenou, za jakou je dostání (KLIK), vada na kráse. 



Ovšem co se obsahu týká, ten napravuje reputaci onomu nešťastně zvolenému obalu. 

Oční stíny mě osobně moc mile překvapily. Skvěle zvolená kombinace barev s jemným leskem a dobrou pigmentací je to, co mě na téhle paletce baví nejvíc. 

Upřímně, stíny jsem si oblíbila moc, hlavně teď na jaře. Barvičky se dají libovolně kombinovat a ať si je namyslíte jakkoliv, vždy vypadají perfektně. Na víčku vydrží, při nanášení nejsou prašné, a tak je jejich nanášení příjemné a rychlé. 




Lesky na rty z paletky mě naopak příliš neoslovily. Řadím je do průměru.

Možná je to dáno trošku tím, že ať je lesk od jakékoliv značky v paletce vždy mi jeho kvalita přijde horší, než u lesků v tubě.
 Lesky nejsou příliš pigmentované a mají klasickou hutnou "lepící" konzistenci. Já vím, je to dáno tím, že jsou v paletce. Ale jakmile se míchají koše s baňama, v našem případě stíny s "leskama", tak to nikdy není dobrá kombinace. Pro příští rok bych paletce raději viděla hezkou tvářenku s rozjasňovačem (třeba tuhle KLIK).


Na fotce s líčením mám na sobě kombinaci stínů (jako základ jsem použila světle růžový, pro přechod šedou a do vnějších koutků jemný poprašek modro-fialové). Na rtech růžový lesk na rty (na porovnávací fotce ten uprostřed :)). 

foto stínů s bleskem





4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...