neděle 9. dubna 2017

Sunny day make-up




Po všem tom shánění pigmentovaných stínů, výrazných rtěnek a tvářenek jejichž barva vydrží přesně tam kde má i několik dní (samozřejmě s nadsázkou) jsem zjistila, že už se neumím líčit jemně. 


Vážně! Při posledních přípravách na celoodpolední toulání přírodou jsem najednou nevěděla po jakém líčení sáhnout. 

Asi si říkáte, že se v takových případech není potřeba líčit vůbec, ale pro takového nadšence jako jsem já je to docela těžké. 
Nakonec jsem sáhla po produktech Annabelle Minerals, které jsou na líčení "á la políbená sluncem" ideální. Myslím, že tenhle look na mě letos rozhodně nevidíte naposled.

Absolutním základem je (tedy kromě hydratované pleti) rozjasňující pudr v odstínu PRETTY GLOW, který za cenu 301 Kč rozhodně stojí za vyzkoušení. 


Poměr cena výkon v tomhle případě totiž rozhodně hraje ve váš prospěch. (KLIK)


Dále pak minerální tvářenka v odstínu SUNRISE, která zaručí přirozený vzhled, jemné a přirozené zvýraznění oblasti lícních kostí. 

Jako poslední jsem použila oční stín v barvě ICE CREAM. Ze všech třech produkt je rozhodně tím nejslabším parťákem. Na mé poměry je až moc málo pigmentovaný (byť mi to v tomhle případě moc nevadilo) na to, aby byl stín alespoň malinko výrazný jej musíte nanést skutečně hodně. 

Sumasumárum je tenhle článek kromě inspirace k jemnějšímu líčení také (ehm...:))  tipem na dva produkty, které stojí vyzkoušet, protože za cenu, za jakou je pořídit na oficiálním e-shopu značky (KLIK) vám rozhodně přijdou vhod :). 

Každopádně mě už v lese jinak nalíčenou nepotkáte :). 




 

zleva: oční stín, tvářenka, rozjasňujcící pudr



11 komentářů:

  1. Ten pudr se mi líbí. Já se totiž o víkendu nerada maluji, nechávám pleť odpočinout, ale přece jen ta pleť není dokonalá, tak ji nějaké to malé vylepšení nikdy neuškodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám, víkend má být relax - se vším všudy :).

      Vymazat
  2. Tak s líčením na takové události to máme stejně. Už jsem takovej blázen, že úplně nenalíčená nejdu nikam :D Finální look vypadá krásně ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pudr je dost zajímavý. Já používám pudr od Dermacol, ale někdy bych chtěla vyzkoušet i tenhle :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu je ho tam vážně dost. Je to hodně muziky za málo peněz - tedy alespoň za mě :).

      Vymazat
  4. Já se přiznám, že nějak nemůžu minerálním makeupům a pudrům přijít na kloub, jediný který mi kdy seděl aspoň trochu je ten od BareMinerals. Tyhle Annabel mám doma také a vůbec nejsou špatné, hlavně vzhledem k ceně, jen s tím prostě nejsem zvyklá pracovat a nedokážu získat takové krytí a finish, jaký bych si představovala, nicméně to může být jen způsobem aplikace. :) Jaký na to používáš štětec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na co myslíš Luci? Všeobecně vzato ale veeeeelké huňáče :).

      Vymazat
    2. Myslela jsem na ten makeup - když použiji velký huňatý, pak mi přijde že ztrácím krytí - jak jsem psala, asi s tím neumím pracovat :)

      Vymazat
  5. Moc hezké! Jemné a zároveň pořád kočkovité :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...