středa 12. dubna 2017

Do čeho se vyplatí investovat a kde ušetřit I. (dekorativní kosmetika)

Za ty roky co je kosmetika mým velkým koníčkem jsem přišla na to, že drahý produkt se nerovná dobrý produkt, a že existují produkty kde se dá (tedy hlavně v dekorativní kosmetice) ušetřit, a to nemalou částku.
    




Když jsem objevila parfumérie (asi tak před 15-ti lety) chtěla jsem z nich všechno. Myslela jsem si, že řasenka za 700 Kč musí působit jako zázrak a že korektor za litr bude na pleti držet jako přibitý celý den a ještě bude měnit odstíny podle aktuálního opálení. To samozřejmě čti s nadhledem, ale nějak tomu podobně to bylo a já si nepřála nic jiného, než to všechno jednou vyzkoušet.

Dnes, po těch letech zkušeností vím, že existuje pár produktů, za které nemusíte utratit polovinu výplaty a přesto splní to, co se od nich očekává.
A které že to jsou?

ŘASENKA.

Věřte mi, po vyzkoušení 1 000 679 975 řasenek jsem došla k závěru, že za řasenku stačí dát maximálně 300 Kč a bude fungovat přesně tak jak si přejete. Naštěstí nejsem typ, který by měl citlivé oči nebo nosil čočky, proto mezi mé nejvýhodnějsí úlovky patří řasenky od Essence.
Zkuste zapátrat, věřím že i vy si mezi levnějšími kousky najdete svého favorita.




KOREKTOR


Produkt, který se hodí vždy. A najít ten, který vám vážně sedne je někdy jako hledat jehlu v kupce sena. Buď vám nesedne konzistence, cena nebo barva. A najít takový kousek, který vám bude vyhovovat ve všech třech ohledech a ještě vydrží.....to je úkol hodný císařpána.
Proto se v tomto případě hodí dát na doporučení, nebo prostě zkoušet, zkoušet a zkoušet.
A začít třeba u Catrice Camuflage nebo Lóreal BB korektoru.





PUDR

S matujícím pudrem je to podobná pohádka jako s korektorem. A platí u něj to, co u řasenky - drahý produkt zázraky nezaručí. Mnohem lepší je zapátrat po produktu, který vám nezruinuje účet a bude fungovat. Za mě jsou to třeba Stay Matte od Rimmel nebo AffiniMatt Od Maybelline.





OČNÍ LINKY

Vím, že jích je spousta druhů, ale já se zaměřím na ty, které mám nejraději, a to je klasická kajalová tužka a fixa.
Tužka - musí být měkká, tak aby se s ní jednoduše manipulovalo a sytá, aby bylo její použití rychlé a efektivní. Mezi takové patří například tužka od Yves Rocher. Nestojí příliš a vydrží dost dlouho na to, aby se vám její kup vyplatil :).
Fixa - i když její pořizovací cena nemusí být nejnižší, je to pořád varianta která vyjde dráž než klasická tužka. Nicméně i tak mám tyhle linky moc ráda - nejvíc linky ve fixe od Lóreal a Nyx. Jsou krásně pigmentované, na očích vydrží a jejich nanášení je velmi jednoduché.


TUŽKA NA OBOČÍ

Upravené obočí je dnes jedním z nejdůležitějších bodů při běžném denním líčení. No možná někdy i jediném. Já osobně se bez upraveného obočí cítím nenalíčená. Prostě řasenka a obočí jsou základ.
Na úpravu obočí už několik let používat tužku od Yves Rocher. Vyjde na cca 200 Kč, vydrží dlouho a manipulace s ní je přesná a jednoduchá. KLIK



A to by bylo pro dnešek vše. Dejte mi určitě vědět za vy neradi utrácíte, a spokojíte se s levnějším produktem proto, že je vážně dobrej :). 




28 komentářů:

  1. Som na tom tak nejako podobne, riasenka, korektor či ceruzka na obočie sú produkty, kde skrátka neinvestujem. Som ochotná investovať do parfémov, pleťovej kozmetiky či make-upu, ale všetko s mierou. V podstate doma nejako extra drahé produkty nemám, väčšinu kupujem z drogérie a nemám potrebu túto hranicu prekračovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, pokud ti ty produkty sedí pak ani není potřeba, teda v rámci dekorativky ;).

      Vymazat
  2. Super nápad na článek :) Já sama jsem podobného názoru.. Pokud člověk pořádně hledá, dají se najít poklady za nízké ceny. Mám doma pár paletek dražších a levnějších, a v některých není skoro rozdíl, jde fakt jenom o to prověřovat, a pročítat recenze a nekupovat první věc co v drogerii člověk vidí :D Já mám sama větší radost když najdu nějaký peckový produkt za super cenu, než když utratím několik stovek :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky ! To s tebou musím absolutně souhlasit :).

      Vymazat
  3. Podle mě je nejlepší investice skvěle padnoucí makeup, a ostatní produkty se dají sehnat i za pár korun. Když člověk správně hledá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S make-upem souhlasím, o tom budu psát zase příště ;).

      Vymazat
  4. Ja vůbec neutracim za rasenku. Postačí mi za pár kaček od Miss Sporty .

    OdpovědětVymazat
  5. Já za kosmetiku moc neutrácím, už jsem si našla řasenku, korektor i makeup, co mi vyhovuje a stále si je kupuju dokola. Do čeho jsem ochotná investovat jsou parfémy.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si parfémy dělím na dva tábory. Na sváteční a ty na běžné denní nošení. Do svátečních investuji a ty druhé nakupuji v akcích v drogerii nebo e-shopech ;).

      Vymazat
  6. Krásný článek! Podle mě se rozhodně vyplatí investovat do dobrého make upu a korektoru. :)
    Mně mamka koupila několik drahých řasenek a stejně jak ty říkáš - stačí obyčejná do 300.
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Cath, make-up je základ i za mě ! Rozhodně !

      Vymazat
  7. Tak tady jsem si našla pár svých oblíbenců :) Korektor od Catrice používám, jen tedy v tekuté verzi a nemůžu si ho vynachválit :) Pudr Stay Matte mám už několikátý, a také mi vždy skvěle poslouží :) Oční linky jsem si oblíbila od NYC, jsou tekuté, drží jak přibité a jsou fakt černo-černé. A řasenku používám takovou tu oranžovou od Miss Sporty, ty od Maybelline ale také patří k mým nej ♥ Ráda investuji do parfémů (i když také ne vždycky, když mě zaujme kde co :D), moc jsem si oblíbila CK One :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CK one je super, jen mi přijde že s tou výdrží je na štíru.....

      Vymazat
  8. makeup určite treba nájsť dobrý, aj keď drahší...a potom možno aj púder, aby som sa neleskla za 10 minút od jeho aplikácie. ono je to asi také obojaké, že aj lacná kozmetika môže na počudovanie sadnúť dokonale, ale aj nemusí... :) ja viac investujem pri štetcoch, lebo viem, že ich budem mať na dlho, potom pri parfumoch, a pri kozmetike na starostlivosť o pleť
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se třeba vždy spokojila i s levnějšími pudry, ale je to otázka na tělo :). Štětce teď aktuálně také vybírám...a jsem rozhodlá do nich investovat, jak píšeš, vydrží dlouho, takže se ta investice vyplatí :).

      Vymazat
  9. Do dekorativky neinvestujem prehnane sumy. ale rada by som si kupila nejaky makeup z parfumerky :) zrovna ta ceruzka na obocie mi ale teda na teba pride prilis svetla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je rozumné s tím make-upem, vážně? Je to nejtmavší hnědá která je v nabídce :), ale možná tak působí jen z tý fotky :).

      Vymazat
  10. Úplne s tebou súhlasím, ale je to aj o tom čo komu sadne. Ja najviac investujem do pleťovej kozmetiky, pretože najdôležitejšia je pre mňa zdravá pleť a až potom ostatné veci.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Na řasenku mám úplně stejný názor... Ano, Benefití řasenka mi udělá řasy úžasné, ale hooodně podobného efektu docílím i třeba s řasenkou od Rimmelu, nebo Yves Rocher a cenově je to přitom úplně něco jiného... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ! Navíc zrovna Benefit, co se řasenky týká, mě nejvíce zklamal :(.

      Vymazat
  12. S většinou souhlasím, ale myslím, že věci, co jdou na "celou pleť" typu make up nebo primer by měly být kvalitní. Nicméně z řasenel jsem vyzkoušela všechno z te vyšší kategorie od YSL, přes Chanel, Dior, Lancome až po Estee Lauder a stejně mám pořád raději Rimmel, Maybelline a Kiko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, podobně je to je i s tužkami na oči :(.

      Vymazat
  13. Opět super článeka souhlasím třeba s řasenkami, nebo občas s korektorem - sice si sama ráda koupím i nějaký drahý kousek, ale popravdě, dost často najdu takový i třeba v drogerii. :) S čím ale nesouhlasím je pudr - všemi vychvalované NYX a NYC transparentní, nebo třeba zázračný Stay Matte vypadají na mé pleti šílene cakey a nikdy jsem v drogerii nenašla takový pudr, který by mi udělal službu stejnou, jako ty dražší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkujiiiiiii, já mám obdobný pocit jako ty s pudrem s rozjasňujícímí produkty....

      Vymazat
  14. Dřív bych kývla na tu řasenku do 300 Kč max. Ale co mi padla do ruky Hypnose od Lancôme, už si tak jistá v kramflecích o té nízké částce nejsem :-D
    Moc hezký článek! A upřímně obdivuju, že se dokážeš tak krásně vyfotit! Mě vždycky tečou nervy a nakonec to stejně skončí vzteklým tikem v oku a vzorkem jen na ruce :-/
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když ji miluješ není co řešit ;). Děkuji moc, no někdy to chce hodně trpělivosti :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...