pondělí 24. dubna 2017

NYX MATTE MÁNIE


Pozorné čtenářky si určitě všimly že v mých předchozích článcích (KLIK) a (KLIK) nezazněl ani jeden z produktů na rty. Rozhodně to není z toho důvodu, že bych těmto produktům věnovala menší pozornost. Ale za dobu zkoušení a testování rtěnek, balzámů a lesků na rty jsem přišla na to, že preference jsou hodně osobní.

Sama upřednostňuji spíše pigmentované balzámy na rty, a když už používám rtěnku, tak mám raději krémovou konzistenci s dobrou pigmentací.


Mými posledními přírůstky ve sbírce jsou rtěnky z kolekce VELVET MATTE LIPSTICK. A jak už jejich název napovídá jsou to matné rtěnky, které by rty neměly vysušovat, měly by se příjemně nanášet, vydržet a udělat velkou parádu.

Sama jsem se pustila do testování dvou velmi hezkých odstínů A to růžovky UNICORN FUR a nude parťáka pro každou příležitost SOFT FEMME.

Na úvod. Všechny pigmentované rtěnky vypadají nejlépe na hydratovaných rtech, vo tom žádná. Proto jsem i já před použitím obou odstínů řádně hydratovala oblíbeným balzámem na rty.

Nicméně na kráse barev to neubralo ba naopak.

Obě rtěnky jsem pak doplnila při líčení tužkami na rty do barvy, které obrysy rtů krásně zvýrazní a dodají jím mnohem upravenější vzhled.




První testovanou barvičkou je UNICORN FUR (KLIK) , která mi v porovnání s barvou SOFT FEMME přišla konzistenčně trošku sušší, nicméně pigmentace a jednoduché nanášení kterým se rtěnky chlubí rozhodně nezklamala - líčení rtěnkou jsem zakončila matnou tužkou na rty v odstínu MILAN.

"Nude" odstín SOFT FEMME (KLIK) si mě získal nejen barvou, ale i konzistencí. A ač by se pro někoho mohla zdát barva trošku usedlá, já ji hodnotím jako perfektního univerzálního parťáka, kterého se vyplatí mít při ruce. A když líčení s ní doplníte matnou tužkou  WHIPPED CAVIAR. Pak to vážně nemá chybu.



Další inspiraci na líčení s produkty najdete na stránkách NYX a na instagramovém profilu. Už je znáte?


16 komentářů:

  1. Taky mám raději krémové rtěnky. Odstíny to jsou moc pěkné. Nejvíce se mi na rtech líbí ta první rtěnka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny se moc povedly, to je pravda! Myslíš tu "hnědou"?

      Vymazat
  2. ooo,no to sú krásne odtiene :) ja sa obávam, že mne by vysušovali :/
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U matných barviček je bohužel tohle riziko, ale vyzkoušej je a uvidíš :).

      Vymazat
  3. Soft Femme je krásny odtieň, no tebe veľmi pristane aj ten druhý :) Ja inak tiež preferujem krémové rúže, teraz som si obľúbila rúže s kryštálovým efektom od Pupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pupu jsem omrkla a mám u ní pár favoritů, tak se třeba časem nějaký objeví i tady na blogu :).

      Vymazat
  4. Ja mám od NYXu z produktov na pery iba tekutý rúž a ten je božský! Avšak už sa chystám doplniť zbierku:) Farba rúžu na selfie je nádherná, veľmi ti pristane:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, od NYX se vypltí doplnit sbírku ! A to ať v rtěnkách nebo v čemkoliv jiném :).

      Vymazat
  5. Ta první vypadá moc dobře! Sama od NYXu zatím žádnou nemám, ale po tomhle článku se po nějaké určitě podívám:-)
    Rozka's my name

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozi určitě mrkni, na jejich webu můžeš mrknou na kompletní sortiment a i objednat pokud nemáš nikde poblíž obchůdek s NYXem :).

      Vymazat
  6. Wau, dneska se mi moc líbí tvé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bože tie sú krásne!! Napriek tomu, že NYX máme v Bratislave už nejaký ten čas, zatiaľ odtiaľ nič nemám :/

    www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad na něj brzy přijde řada, NYX by bylo škoda nevyzkoušet ;).

      Vymazat
  8. Rozhodovala jsem se mezi NYX a Mac rtěnkami. Nakonec jsem šmátla po Macu a docela toho lituju.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...