pátek 7. dubna 2017

Ideální tělová kosmetika


Pro všechny milovnice VICHY mám skvělou zprávu. Nedávno Vichy uvedlo na český trh tělovou kosmetiku řady IDEAL BODY , a povím vám jednu věc. Jakmile jde o Vichy, tak se neznám. 


Je to totiž upřímně má nejoblíbenější řada od značky Vichy. Nejen díky své jemně nasládlé květinové vůni, ale také hlavně proto, že jsem se v ní skutečně ještě nikdy nezklamala, a všechny produkty, které od ní znám rozhodně patří na žebříček mých oblíbenců. 

Řada tělové kosmetiky obsahuje celkem 3 produkty. A já mám pro vás dnes recenzi rovnou na dva z nich. Třetím produktem je totiž krém na ruce, který už na trhu nějakou dobu je. 

Prvním z nich je AQUA SORBET tělové mléko, které nejen že pokožku hydratuje, ale také rozjasňuje. Krásně květinově voní a rychle se vstřebává. Navíc na pokožce nezanechává nepříjemný lepivý film, tak jak to mají některá tělová mléka ve zvyku. 

V porovnání s běžnými tělovými mléky hydratuje určitě o poznání víc, nicméně je to pořád produkt, který je vhodný spíše na normální pokožku jako prevence proti suchým místům. 
Mléko má hutnější strukturu a jeho konzistence je mléčně-gelová.



Dalším, druhým, produktem je tělové máslo (balzám) IDEAL BODY, který má velmi hutnou máslovou konzistenci a tak je ideální pro suchou až velmi suchou pokožku, které propůjčí příjemnou sladší květinou vůni (podobnou jako má tělový sorbet). 

Podobně jako sorbet obsahuje mléko několik olejů pro dokonalou hydrataci a kyselinu hyaluronovou. 

Navíc má mléko malinko zklidňující účinky, alespoň tedy podle mě. Takže bude ideálním společníkem na teplé měsíce pro hydrataci pokožky vystavené slunci, 

Použití vám asi popisovat nemusím :), každopádně oproti tělovému mléku se do pokožky vstřebává pomaleji a tak je ideální jej delší dobu roztírat a zapracovávat. 


Produkty klidně můžete kombinovat. Já tělový sorbet používám po každé sprše a máslo si nechávám na hydrataci pokožky po koupeli, nebo jej používám jen lokálně na skutečně suchá místa jako například kůži na loktech nebo chodidlech. 

Produkty sice spadají do dražší kategorie než je běžná tělová kosmetika z drogerie, ale Vichy je Vichy. Pokud ji máte tak rády jako já, pak by vám tyhle novinky neměly uniknout :).  


Oba produkty seženete v dobrých lékárnách KLIK



9 komentářů:

  1. Produkty ma skutočne zaujali, nakoľko všetko "Ideal" od VICHY je naozaj veľmi kvalitné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujalo tělové máslo. To vypadá velmi lákavě. Celkově jsem od Vichy ještě nic neměla, ale věřím, že je to skvělá kosmetika. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé produkty jsou vážně dobré. Třeba se ti brzy poštěstí nec vyzkoušet, a klidně můžeš začít u tělovky, nebo u vzorečku. V Chytrých lékárnách mají Vichy tester bar ! Doporučuji ! :)

      Vymazat
  3. jeej to je super, že už sú z tejto Idealia rady aj telové produkty :) dávnejšie som používala krém na tvár a myslím že mali ešte aj bb krém s takými odleskami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj Ideália řada má i sérum, denní, noční a oční krém !

      Vymazat
  4. Tělové produkty jsem od Vichy nezkoušela, ale pleťové krémy mi nesedí, zkoušela jsem už několik vzorečků a z žádného jsem nebyla nadšená :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechno může sednou všem, ale můžeš taky vyzkoušet a uvidíš :).

      Vymazat
  5. Tyto výrobky jsou určitě super! Ráda bych zkusila to tělové mléko, mrknu na něj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...