neděle 13. září 2015

Sleek - Oh so special


Nikdy jsem nevěřila, že stíny Sleek jsou tak dobré, jak se o nich všude píše. Přece jen za cenu, za jakou se prodávají by člověk, v porovnání s ostatními značkami podobné cenové relace nečekal zázraky, a to hlavně díky vlastním zkušenostem. 


Ale když se mi díky kamarádce dostala jedna paletka přímo do rukou k testování, rozhodla jsem se, že když ji vyzkouším, vůbec nic tím neztratím a možná jen získám ;). 

To taky byla pravda, díky paletce Oh so special, jsem si mohla na vlastní kůži vyzkoušet, že stíny opravdu mají něco do sebe. 

Jsou krásně pigmentované, mírně máslové, dokáží udělat parádu jak v matné, tak v lesklém provedení a manipulace s nimi při líčení je rychlá a jednoduchá. 

Jediné co bych jim vytkla je výdrž, která není bez podkladové báze nijak valná. Stíny totiž mají tendenci na víčkách pruhovatět, a mizet - nikdo neví kam :). 

Ovšem za cenu za jakou je pořídíte, si troufám říct, že nemají konkurenci. Nebo snad ano? 
Jak to vidíte vy? Zkoušely jste je? ;)








7 komentářů:

  1. Já Sleek mám hrozně ráda, paletky mám tedy sice jen dvě, ale nepochybuji, že časem přibude další :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. so Sleek ešte nemám skúsenosti, ale paletka má nádherné farby! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Sleek má výbornou pigmentaci. Já bych chtěla pořídit matnou paletku od Sleeku :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Paletku od Sleek bych chtěla :) Tyto odstíny vypadají hezky, ale osobně bych si vybrala jinou skladbu odstínů

    OdpovědětVymazat
  5. Já ještě stíny od Sleeku nezkoušela, ale už nějakou dobu mě lákají a právě hlavně tahle paletka Oh So Special. Hrozně se mi ty barvy líbí :)

    Spotřebováno: Srpen 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Od Sleeku mám tři paletky, ale teď odpočívají :) . Na přirozené líčení mám Naked 3 a na barevné BH Galaxy Chic a Mixed Metals od Zoevy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...