sobota 19. září 2015

Denní líčení



Po mé delší odmlce (a to jak videové, tak blogové) jsem si jendou ráno vzpoměla na to, že už jsem vám dlouhou dobu neukázala svůj aktuální líčící rituál, nebo alespoň produkty, které mi jej zpříjemňují :).

Není žádným tajemstvím, že jsem zatížená (a to nejen v líčení) na růžovou barvu ;). Právě proto jsem se absolutně zamilovala do svého nového přírůstku v podobě minerální tvářenky v odstínu 
Ripe Watermelon, který je krásně matný, hezky se nanáší a její výdrž není také vůbec k zahození,
kvalitativně, a to bez nadsázky bych ji přirovnala k Benefit tvářence, která má sice krásný obal ale neobsahuje minerály, které jsou nemastné a hlavně pleť, a to ani citlivou, nedráždí. 

A kdo mě sleduje na instagramu pod nickem LenkaCerge, ten už mé lásce ví ;). 

Další růžovka patří rtěnce, taktéž od Mary Kay, v odstínu Sparkling Rose, která si mě uměla získat stejně jako úžasné Caresse od Lóreal a Color Whisperky od Maybelline. 

Další topka patří černé fixe také od Lóreal - Super Liner, kterou mám už několikátou a která je dokonalá ! 

Rozjasňující korektor, o kterém jsem psala ZDE, a který dokázala nahradit YSL je od značky Clarins. Mám jej v odstínu 2 a nebýt jeho vypadám asi pořád nevyspale, hodně totiž na kruhy pod očima trpím...:(. 

Řasenka od Dermacol, která nedávno nahradila Party Mánii, která vážně stála zato, není až tak dokonalá, ale s běžným denním líčením si umí poradit ;). 

A na závěr konturovací pudr od MUFE a samozřejmě pudr. Ano Stay Matte jsem se rozhodla vyměnit, a to právě za zmatňující pudr od Yves Rocher, který teď seženete v e-shopu za poměrně příjemnou cenu ZDE




A to je vše přátelé. Nutno podotknout, že celému líčení věnuji tak průměrně deset minut, pokud nepoužívám stíny, na které bohužel dost často ráno nevybude čas ;). A co používáte vy? Klidně mi pod článek hoďte odkaz na váš líčící rituál, pokud jste o něm psali, moc ráda se nechám inspirovat ;).




3 komentáře:

  1. Hezký článek :) článek o své denní rutině jsem ještě nepsala, ale určitě se na něj chystám :) jinak používám korektor, pudr, rozjasňující konturovací sadu od Makeup Revolution, něco na obočí, tekuté linky, řasenku a jemnou růžovou rtěnku, dřív jsem si dala občas i stíny, ale poslední dobou nějak nestíhám :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké líčení :) Jemné, takže naprosto ideální na denní nošení :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Mary Key rtěnka je famózní :)!! Včera mi ji poslala blogerka Nikol a já jsem z ní unešena, už bych snad nechtěla jinou značku :)!! Moc krásný příspěvek :)


    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...