pátek 25. září 2015

Anti-perspirant který nedělá skvrny? Vážně?


Přesně tahle otázka mě často napadá po shlédnutí tuctu reklam v televizi a na internetu, které slibují zázraky. 


A tak jsem se tomu chtěla podívat na zoubek. Zvláště teď když už vím, že jiné antiperspiranty skvrny dělají, nechala jsem podstoupit Dove tvrdým testem ;). Používala jsem jej každý den, a to i v při náročných chvilkách první dny v nové práci a musím říct že si vedl více než skvěle.

Skvrny skutečně nedělá, příjemně a jemně voní a hlavně nedráždí. 

Za mě je produkt, s nímž nešlápnete vedle, co myslíte vy? 


A že vám nekecám, tak na důkaz přikládám ještě i testovací video, přesvědčete se sami ;).




Krásný začátek prodlouženého víkendu všem ! :)


4 komentáře:

  1. S tímhle sloganem, že nedělá skvrny, jsem kdysi naletěla Rexoně a těžko pak prala ty bílé skvrny z oblečení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dove mám obecně moc ráda :), tak i tohle určitě vyzkouším. :))

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  3. Skvrny na tmavom obleceni vidno hned avsak na svetlych veciach sa to prejavi az casom a to preto lebo tie skvrny vznikaju pri opakovanom prani v pracke kde vznikaju chemicke reakcie/aluminiove soli, kozny maz,pot + zlozenie vody a prasku\

    OdpovědětVymazat
  4. Mi ze všech antiperspirantů nejvíc vyhovuje rexona. Je fakt , ze fleky občas dělá, ale přijde mi , že je nejúčinější ... Mimochodem , moc hezký blog :) těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...