neděle 20. září 2015

10 in 1


Po té co mi Lóreal zrušil výrobu mého oblíbeného výrobku na ochranu proti ničení vlasů při tepelné úpravě - THERMO Repair, jsem od téže značky začala hledat nějakou alternativu...a upřímně..... Žádný výrobek mě neoslovil natolik, abych jej musela vyzkoušet...ovšem až na 10in1, který mě dostal nejen velmi příjemným způsobem aplikace, ale také sympatickou mléčnou konzistencí, příjemnou vůní a hlavně příslibem výrobku deset v jednom !

A co že by mě všechno zastat ?
1. ochránit barvu
2. dodávat lesk
3. posilovat vlasové vlákno (při pravidelném používání samozřejmě ;))
4. zjemňovat a uhlazovat
5. dodávat hebkost
6. usnadňovat rozčesávání
7. zkracovat dobu foukání
8. ochránit nebo chránit vlasy proti lámání
9. pomáhat proti třepení konečků
10...a konečně zabraňuje krepatění


Že se vám to zdá až nereálné? Věřte mě taky....zvláště pak když teď už vím, že za mě bohužel všech 10 bodů nezastává....a nebo zastává, ale tak na půl.


Vlasy poměrně hezky hydratuje, ale ne tolik aby jim znatelně dodával lesk nebo je uhlazoval. A o zbytku....no přiznám se vám na rovinu že sprej pro mě byl (za cenu, za jakou je k dostání 200-400 Kč) spíše zklamáním.

Za mě to není produkt, který by byl tak dokonalý, jak se na obalu píše....ale pokud by byl, a splňoval všechno co slibuje, tak si myslím že by nejedna z nás našla ideálního společníka pro pravidelnou vlasovou péči.




A co váš věrný společník? Je nějaký, který má všech 10? ;)

Krásnou neděli všem ! 

1 komentář:

  1. 10 v 1 :D Tohle mě vždycky docela rozesmívá těch milion účinků v jednom a nakonec to nedělá nic :))

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...